Jaggu har ikke naboen vært på Lagunen og handlet seg nytt skilt i dag den grinebiteren....(feil tråd):
Vis vedlegg 95064
Her kan man anvende sedvaneretten.
Jaggu har ikke naboen vært på Lagunen og handlet seg nytt skilt i dag den grinebiteren....(feil tråd):
Vis vedlegg 95064
Kunne også vært postet i kjip-tråden, for det siste jeg vil er at Helene har det kjipt, men sjalusi-egoet mitt, djevelen på venstre skulder, får meg til å poste her:
https://www.vg.no/rampelys/tv/i/gPGQ50/slutt-mellom-helene-olafsen-og-kjaeresten
Hvordan er opplevelsen din av spredningen? Jeg har bare plass til én innerdel. Den vil da være plassert på hovedsoverommet i 2. etasje, en etasje med totalt tre soverom og en mellomgang. Har det noen effekt utover det rommet den er montert i?Anbefales. Faktisk så installerte vi varmepumpen om sommeren for en del år siden - og tanken var ikke bare å få en behagelig varme på vinterstid, men den varme stua utløste akutt beslutning om å få en installert fort som fy.
@Grendel @Preacher @Kenneth R @LynguttTror ikke @Genta sin nåværende kone heller er klar over dette.
@Grendel @Preacher @Kenneth R @Lyngutt
Joa! Kona vet om min kjendisforelskelse for Helene. I løpet av mitt liv har jeg alltid vært sjalu på kammiser som har vært ekte forelska i kjendiser. Første var Samantha Fox på 80-tallet. Som jeg ikke var forelska i (vulgær dame ass!). Kari Bremnes er det nærmeste jeg har vært kjendisforelska, inntil jeg så Helene O. på TV. Rant forbi henne på Tryvann i vinter, klarte ikke snakke resten av dagen. Hun er flott.
Utdrag fra Edvards Munchs tekst, musikksatt av Ketil Bjørnstad, sunget av Kari Bremnes, om Helene:
Når vi står sånn - og mine øine ser inn i Dine
store øine - i det blege maanelys - ved Du
da - fletter fine hænder usynlige tråde - der
bindes om mit hjerte - ledes fra mine øine -
gjennom Dine store mørke øine - ind om
Dit hjerte - Dine øine er store nu - De er
så nær meg - De er som to store mørke
Himmeler
https://www.tv2.no/v/1237487/
Vi har slitt med å få jenten vår på 4 mnd til å sove i varmen. Ingenting å like med det. Men etter en liten oppdagelse forrige helg har far funnet trikset. Slayer, Metallica, Trivium osv gjør at hun sovner på kort tid. Fruen har nå prøvd å få hun til å sove i over en time. Satt på litt Metallica og etter Enter Sandman, For whom the bell tolls og halve Fuel sover småtten. Suksess
Å dusje i kaldt vann