Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Anbefales. Faktisk så installerte vi varmepumpen om sommeren for en del år siden - og tanken var ikke bare å få en behagelig varme på vinterstid, men den varme stua utløste akutt beslutning om å få en installert fort som fy.
Hvordan er opplevelsen din av spredningen? Jeg har bare plass til én innerdel. Den vil da være plassert på hovedsoverommet i 2. etasje, en etasje med totalt tre soverom og en mellomgang. Har det noen effekt utover det rommet den er montert i?

Tror ikke @Genta sin nåværende kone heller er klar over dette.
@Grendel @Preacher @Kenneth R @Lyngutt

Joa! Kona vet om min kjendisforelskelse for Helene. I løpet av mitt liv har jeg alltid vært sjalu på kammiser som har vært ekte forelska i kjendiser. Første var Samantha Fox på 80-tallet. Som jeg ikke var forelska i (vulgær dame ass!). Kari Bremnes er det nærmeste jeg har vært kjendisforelska, inntil jeg så Helene O. på TV. Rant forbi henne på Tryvann i vinter, klarte ikke snakke resten av dagen. Hun er flott.

Utdrag fra Edvards Munchs tekst, musikksatt av Ketil Bjørnstad, sunget av Kari Bremnes, om Helene:

Når vi står sånn - og mine øine ser inn i Dine
store øine - i det blege maanelys - ved Du
da - fletter fine hænder usynlige tråde - der
bindes om mit hjerte - ledes fra mine øine -
gjennom Dine store mørke øine - ind om
Dit hjerte - Dine øine er store nu - De er
så nær meg - De er som to store mørke
Himmeler

https://www.tv2.no/v/1237487/

@Grendel @Preacher @Kenneth R @Lyngutt

Joa! Kona vet om min kjendisforelskelse for Helene. I løpet av mitt liv har jeg alltid vært sjalu på kammiser som har vært ekte forelska i kjendiser. Første var Samantha Fox på 80-tallet. Som jeg ikke var forelska i (vulgær dame ass!). Kari Bremnes er det nærmeste jeg har vært kjendisforelska, inntil jeg så Helene O. på TV. Rant forbi henne på Tryvann i vinter, klarte ikke snakke resten av dagen. Hun er flott.

Utdrag fra Edvards Munchs tekst, musikksatt av Ketil Bjørnstad, sunget av Kari Bremnes, om Helene:

Når vi står sånn - og mine øine ser inn i Dine
store øine - i det blege maanelys - ved Du
da - fletter fine hænder usynlige tråde - der
bindes om mit hjerte - ledes fra mine øine -
gjennom Dine store mørke øine - ind om
Dit hjerte - Dine øine er store nu - De er
så nær meg - De er som to store mørke
Himmeler

https://www.tv2.no/v/1237487/

Imponert.
Jeg tror jeg mangler noe der....
Den type forelsker har gått meg forbi.
Det har kanskje gjort livet mitt enklere.
Vel. Jeg har alltid drømt om å kunne spille gitar som Andrew Latimer (Camel). Det svinger vel ikke like mye av det....

8

• Liker
Reaksjoner: Genta
$kunde: "Det forbanna drittsystemet deres er idiotisk konstruert og har nå skapt følgeskader for et par millioner på annet utstyr tilhørende tredjepart; dere hører fra pitbulladvokaten vår i nærmeste fremtid!!!!"

Vi, etter å ha studert litt dokumentasjon: "Bare en liten opplysning som kan være av interesse for pitbullen deres: Utstyret dere klager over er IKKE del av vår leveranse; dere kjøpte det fra en tredjepart etter å ha ment at vårt tilbud var for dyrt."

Av og til er det herrrrlig å dyppe føttene i supportpoolen når det er rolig på kontoret....

Noen feirer mer enn oss her hjemme i Norge i varmen. Islendingene (her fra restaurant i Reykjavik) koser seg i varmen. Spiser ute og kun i T-skjorte - i 11 grader Celsius. :)

33086167_1505412592901580_5941916778174087168_n.jpg

1: Jeg har det eneste kontoret på jobben med varmepumpe:)

2: Utbygger og jeg har etter to års kamp endelig inngått forlik. Ingen rettsak å forberede seg til i sommer:)

3: Reiser til kjøligere strøk til uka, Spania.

• Liker
Reaksjoner: Preacher og Grendel
Vi har slitt med å få jenten vår på 4 mnd til å sove i varmen. Ingenting å like med det. Men etter en liten oppdagelse forrige helg har far funnet trikset. Slayer, Metallica, Trivium osv gjør at hun sovner på kort tid. Fruen har nå prøvd å få hun til å sove i over en time. Satt på litt Metallica og etter Enter Sandman, For whom the bell tolls og halve Fuel sover småtten. Suksess:p

Vi har slitt med å få jenten vår på 4 mnd til å sove i varmen. Ingenting å like med det. Men etter en liten oppdagelse forrige helg har far funnet trikset. Slayer, Metallica, Trivium osv gjør at hun sovner på kort tid. Fruen har nå prøvd å få hun til å sove i over en time. Satt på litt Metallica og etter Enter Sandman, For whom the bell tolls og halve Fuel sover småtten. Suksess:p

Dette må definitivt testes!

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Kenneth R