Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Når røyskatte er ut av hytteveggen og livet non en gang kan nytes. Også en Aperol spritz da.
DSC_9645~01.jpg

Sykkeltur stille og rolig et par timer.
Ingen gimpsuit, pulsmåler og andre ting som ikke hører hjemme på en 100kg betongklump.

Kikke på nybyggerfelt -alle som flytter inn/ut, se alle som ikke etterlever totalforbud bruk av grill, kortskjørtede ryper på vei til fest og andre ting jeg ikke har lagt merke til i en travel hverdag

Etterpå en whisky

Skyt alle grillfolk med nakkeskudd. Når jeg ikke kan grille, så skal ingen andre levende organismer gjøre det heller.

I dag fikk jeg analogt brev fra Mazda.

Da begynte jeg å tenke på mine erfaringer fra i vinter, og litt før...
Jeg begynner å tro at det er flere som har hatt tilsvarende erfaringer.

Kanskje Mazda ikke er så galt likevel...?
Kanskje "Aldri mer Mazda-strategien" kan vurderes?

Brev fra Mazda 004.jpg

At Kverneland er ny forhandler, er kun negativt. Kverneland vil jeg ikke ha noe som helst med å gjøre.

Kverneland er ikke ny forhandler. Det er en gammel forhandler. Jeg har brukt dem før. Det var frem til jobben flyttet og vi ble lokalisert "et steinkast" fra Mobile på Helsfyr. Når jeg nå har oppdaget at bilen har fått "mangelfullt vedlikehold fra merkeverksted" i flere år, så kan det også skyldes andre også. Mesteparten av tiden har vært hos Mobile.

8

Nå står en deilig kopp kaffi for tur, nytes ved siden av min kjære kindle. :) Leselysten er på topp igjen!

• Liker
Reaksjoner: Kohe321