Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Nope! Det er bare en klassisk Pondus-strofe....
Arne-Ball har lagt opp.

Edit: Beklager ser at han skal være twitterkonge, ikke kommentator.

Dobbeledit: Kommer forøvrig til å mute alle kampene Christian Nilssen skal kommentere.
 
Redigert:
Så varm dag at kollegene mine går i shorts på jobb. Så dukker denne opp, aldri sett den før..
En god latter forlenger livet, og forkorter arbeidsdagen:)

 
Fotball VM braker løs, og den gule drakta kom i posten i dag, akkurat i tide mao..

..Som om ikke det var nok, kom enda en gladnyhet for oss CFC fans i kveld ;)

0,,10268~12900820,00.jpg
 
Eddik med et par dråper Zalo i (reduserer renning og dermed collateral damage) mot løvetann. Billig, effektivt og miljøvennlig.

EDIT: @adamskater: Hell over på en sprayflaske hvor du kan stille inn en tynn stråle (ikke forstøving) og sprut sakte/mykt og kontrollert på bladene til løvetannen. Det begrenser graden av dødt gress/andre døde vekster
P2Ij4nB.jpg

@Tetragrammaton
 
Redigert av en moderator:
@adamskater

Årets erfaring er at eddikken tar knekken på dem i løpet av en dag, men f@enskapet står opp igjen fra de døde etter en uke eller to. Zombieløvetann? Eller at nye frø slår rot på (nesten) samme sted?

Tror jeg må gå over til ikke-miljøvennlige kjemikalier igjen :(
 
Redigert av en moderator:
Det gjør godt å leve når man har skrevet under kontrakt på en ny BMW i3:mrgreen: Levering er forventet å være 6 dager etter at bomhelvete på E18 mellom larvik og tønsberg setter i gang. Sykt å tenke på at jeg sparer en sub i året med å kjøre elbil gjennom bommene (så lenge det varer)

Samtidig som jeg fikk endelig skal få tatt jegerprøven i starten av august, så det blir jakt på meg i år, gleder meg som en unge:)

Og barnefri Cannes tur er booket med kona:) Livet smiler, snart ferdig med eksamen i videreutdanningen også, DA skal det bli sommer:cool:

Mange smileys på denne posten, men har hatt et par meget positive dager, så "bare with me":rolleyes:
 
@adamskater @Tetragrammaton Dere trenger et par slike. Ugressfri plen, egg fra egen hage, gratis gjødsel og næringskjedeundervisning for ungene som bonus.

ca74982ec64fda97ef8cb9fb22ec1170.jpg

@Hopalong

Jeg vurderer dette. Med ny og stor hage i vente, og at tidligere eier har hatt det, er jeg lysten på å prøve. Om du har tid og lyst, hører jeg gjerne mer om dine erfaringer :)
 
Redigert av en moderator: