Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

BH-løse unge damer i sommerkjoler!

Den følelsen når man ser en flott frøken som strutter under en lett sommerkjolen på vei til jobb. Hun ser at du ser på henne og setter opp et stort smil og ser deg rett i øynene.
#hverdagslykke.
 
BH-løse unge damer i sommerkjoler!

Den følelsen når man ser en flott frøken som strutter under en lett sommerkjolen på vei til jobb. Hun ser at du ser på henne og setter opp et stort smil og ser deg rett i øynene.
#hverdagslykke.

Hvor er de resten av året? Er de en undergruppe av trekkfugler?
 
Hvor er de resten av året? Er de en undergruppe av trekkfugler?

Så snart vi får måneder med bokstaven r i seg pakker de seg inn i lag på lag med klær for så å forsvinne i bybildet.
Deretter går vi gutta å mimrer om den dagen i fjor sommer da vi hadde et øyeblikk av hverdagslykke og drømmer om at sommeren skal komme tilbake...
:eek:
 
Dell sine serviceprogrammer!

Skjermen røk på laptopen min forleden. Istedet for å måtte sende den inn til et eller annet uspesifisert lager i tre måneder i påvente av reperasjon, sender dell like greit servicepersonell hjem til meg neste virkedag med ny skjerm på slep. Tjue minutter senere, og alt er helt i orden.
 
Sjefen min ringte Dell og ba pent om de kunne sende noen nye taster i posten da noen begynte å bli slitt. Samme historien, servicebil med nye taster neste virkedag.
 
Hadde en Dell skjerm en gang som ha fra seg en høyfrekvent lyd, noen ganger, gjerne etter den hadde vært på en stund. Kviet med for ringe dem ang. Dette, men når jeg gjorde det så kom det en kar med ny skjerm to dager etterpå. Sinnsykt.
 
OK.
Det er et litt rart bilde:
WP_20140702_06_38_27_Pro.jpg


Når det er ferie, elller helger så kan det være herlig å stå opp tidlig. Spesielt om sommeren. Det å kunne sette seg ute på trappen med en kopp kaffe og avisen er herlig. Spesielt når det er fint vær.
Derfor kommer dette bildet inn. Det er veggen på badet!

Sollyset, forteller at det er sol ute. Plasseringen/vinkelen på lyset forteller at det sommer, og tidlig morgen. Alt tegner til å bli en fin dag!

Tilsvarende bilde av en tidlig morgen på Kreta.
WP_20140718_06_54_57_Pro.jpg

Stranden nedenfor hotellet. Solen har akkurat kommet opp, og sanden er kald å gå på! Om noen timer vil den være så varm at du må ha sko/sandaler!
PS: Jeg er alene på stranden....

:cool:
 
Hadde det slik i 2 uker - og er enig i at stillhet og tidlig morgen med alt for seg selv og kaffe - det ER über herlig @petterhg :)
 
Redigert av en moderator: