Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Å dra frem hodetelefonene som ikke har vært seriøst i bruk siden i vinter. Herlig med godlyd direkte i øret. :)

10601945_653342038095558_1756275699_n.jpg
 
En ting at du har flotte bilder rent teknisk @Loevhagen Men bakteppet og kreativiteten er vel så artig og følge med på :)
Bra !!!

Mye flotte bilder fra Loevhagen, men det at viserne ikke viser samme klokkeslett fremkaller tvangstanker hos meg.
 
Redigert av en moderator:
Dette gjør livet godt å leve: Jeg har ferie! Og jeg har akkurat pakket ut dressklokken til helgens bryllup, men unboxingstråden for vente til i morgen fordi jeg skal bort til frøknen. Livet er egentlig ganske greit noen ganger altså :)
 
At Nixon har en modell som heter @The Player. Det får meg til å smile litt hver gang de dukker opp på finn :cool::rolleyes:;):mrgreen:
 
Redigert av en moderator:
At drømmejobben er i boks! Har drømt om å jobbe som pilot i SAS så lenge jeg kan huske, og nå sitter jeg i høyresetet der fremme og koser meg glugg ihjel! :D
 
At drømmejobben er i boks! Har drømt om å jobbe som pilot i SAS så lenge jeg kan huske, og nå sitter jeg i høyresetet der fremme og koser meg glugg ihjel! :D

Grattis!
Det er herlig å kunne lese slikt + å drømme om da jeg fløy!!

8-D
 
Fløy rundturer med Tiger Moth på Kjeller i dag, i forbindelse med Spitfire-besøket flere sikkert så på nyhetene akkurat nå. Fløy med en 13 år gammel flyinteressert jente, og hun jublet og ville prøve igjen etter en loop. Vet ikke helt om hun landet selv om vi landet etter turen. Tror jeg fikk tent gnisten i en fremtidig pilot der. Gøy! :)
 
Sette seg (meg) på motorsykkelen og starte den. Høre på brumlingen. Og vite at man (jeg) har bygget sykkelen med egne hender