Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Har en fantastisk kollega som pleier å legge alle klokkerelaterte artikler fra Financial Times i posthyllen min på jobben. Når vi fløy til London på søndag hadde han med seg modern arts-bilaget, slik at jeg kunne kose meg med "haute horlogerie" under flyturen :)

20150301_184943_zpseto85fpy.jpg
 
Svak krone gjør at aksjesalg notert i britiske pund endelig er gunstig. :) NOK/GBP 11.90.
 
Jeg som trodde USD var dyrt, måtte oppdatere en kostnadsmatrise på jobb her om dagen og ble overrasket over hvor fort margiene forsvinner når valutaen svinger som den gjør.
 
"Å knuse fienden, se ham drevet foran deg, mens du hører kvinnenes klagerop" - Conan
 
Jeg som trodde USD var dyrt, måtte oppdatere en kostnadsmatrise på jobb her om dagen og ble overrasket over hvor fort margiene forsvinner når valutaen svinger som den gjør.

2 års prosjekt priset i GPB med fast pris gitt for 9 måneder siden - det er dyrt det! Klokkebudsjettet lider:(

Edit: at dette ble post 666 (lucifer) var sikkert ikke tilfeldig :(
 
Redigert:
Som student å få en pakke som dette på døra noen dager før stipendet (to flaske hvitvin skjuler seg under serviettene). Skulle tro de tok vare på arvingen.
carepackage_zps02e63db0.jpg
 
"Å knuse fienden, se ham drevet foran deg, mens du hører kvinnenes klagerop" - Conan

Dersom Conan har sagt noe slikt, er det ihvertfall ikke Robert Howard som har forfattet det - det er et velkjent utsagn i store deler av Asia og stammer fra en av verdenshistoriens største krigsherrer og stamfar til nesten 10% av Kinas mannlige befolkning idag: Djengis Khan. Hele sitatet går slik: "Den største lykke er å beseire sine fiender, drive dem foran seg, å røve deres rikdom fra dem, å se deres kjære badet i tårer, å omfavne deres koner og døtre."
 
Familen på hytta og skitur i fantastisk vær - mens undertegnede ferdigstiller oppussing. Beste fra 2 verdner. Dagen begynte 07:00 frivillig og frokost var på Jærstrendene med påsmurt fra Jærbakeren. :)
 
Blir bra @petterhg. Skruzukien er ferdig skrudd ig går som ei kule?

Selv skal jeg nå få registrert corvetten på det gamle originale nummeret sitt (Z-34419).

Ellers mangler jeg bare fungerende speedometer, 2 stykk "tempolett" decal til bakskjermene og rødt og hvitt setetrekk
Og at de alt er relativt lett å få tak i kan jeg virkelig like!
Mryg1iw.jpg

Kan også like det meget pene været som har dekket vestlandet de siste par dager ;)
 
Redigert av en moderator:
Herlig, @crown guard!
De gamle Corvettene var raske husker jeg. Det ble strengere regler etterhvert. Jeg tror din vil gjøre ca 60-70. Min gjør 50-60. Nå går de i 45. Vel, det er flatmark. I bratte bakker går farten relativt fort ned. Gøy er det i alle fall!!

Dette blir en god sommer!
(Husk å bestille skilt på Skiltfabrikken (www.skiltfabrikken.no) så får du riktig layout på skiltene! Stilig med originale skilt!

:cool:
 
Redigert av en moderator:
Værmeldingen for de neste 7 dagene i Stavanger.

At det er Champions League uke neste uke.

Og at det er el clasico neste helg.

Og dette bildet:

11049243_866635926739309_521187866_n.jpg


:D
 
Redigert:
Å atter kunne spise kveldsmåltid med familien på kjøkkenet etter at det nå er totalrenovert.
 
Å få igjen mer enn en netto månedslønn på skatten:cool:

Spesielt når man ikke har forventet noe særlig annet enn å gå i null.