Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Benytter - etter en laaang pause - gammalt head-fi utstyr og software igjen for å spille musikk. :)

11085140_1582500165366025_2009735587_n.jpg


11117082_663520847110741_833400645_n.jpg
 
Plan om å få til en modifisert klokke - materialiserer seg i den konkrete verden. En 116000 er på vei - og visere fra en 114270 er planlagt montert på den via konkret ressurs. Sommerklokka, slik jeg vil ha den, er med andre ord snart i boks.
 
Å holde en Vulcain Cricket inntil det ene øret og en Grand Seiko Hi-beat inntil det andre - og høre hvordan de tikker perfekt i takt, den ene nøyaktig dobbelt så fort som den andre. :eek:
 
Redigert:
[video=youtube;ngElkyQ6Rhs]https://www.youtube.com/watch?v=ngElkyQ6Rhs[/video]


:D:D:D
 
Star Wars-traileren ja..aiaiai. Gleder meg så hinsides til å sette meg i kinosalen, lyset dempes, og den gule teksten dukker opp på skjermen og begynner å forsvinne inn i verdensrommet mens John Williams' episke hovedtema basuneres ut av høyttalerne... ahh. Da blir jeg 7 år gammel igjen, og transportert rett tilbake til det første, magiske øyeblikket da man så Star Wars for første gang.
 
Roomservice.

Etter to lange dager med enveiskommunikasjon på bred spangelsk føles det vel fortjent å sparke av seg skoene og sakte jobbe seg gjennom en flaske hvitvin kun i eget selskap.
 
Hjemmelaget is ferdig og lagt i fryseren. Variant der man slipper å røre for å unngå krystalisering. :) Tips: Kondensert søtet melk.
 
Hjemmelaget is ferdig og lagt i fryseren. Variant der man slipper å røre for å unngå krystalisering. :) Tips: Kondensert søtet melk.

Digg!
Jeg laget Bailyes-is. Veldig digg. Malibu også bra. Husk bare å røre litt mer og med jevne mellomrom mens det står i fryseren.

:cool:
 
Digg!
Jeg laget Bailyes-is. Veldig digg. Malibu også bra. Husk bare å røre litt mer og med jevne mellomrom mens det står i fryseren.

:cool:

Skal prøve ulike smaker utover vanilje med denne grunnoppskriften etterhvert. Tok 1 boks søtet, kondensert melk, 6dl kremfløte, 1 ts vanilje og gul konditorfarge (man spiser også med øynene) - og denne blandingen slipper man å røre i sies det. I morgen får man se om det stemmer. :)
 
Skal prøve ulike smaker utover vanilje med denne grunnoppskriften etterhvert. Tok 1 boks søtet, kondensert melk, 6dl kremfløte, 1 ts vanilje og gul konditorfarge (man spiser også med øynene) - og denne blandingen slipper man å røre i sies det. I morgen får man se om det stemmer. :)

Den der trenger du nok ikke å røre i, nei. Alkoholen blir det litt mer røring av!

Ellers så ville jeg byttet ut konditorfarven, med blå! Men det er bare slik jeg er....

Bon appetitt!
Jeg kan tenke meg barna gleder seg til frokost!

8-D