Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Noe av det sykeste jeg har sett i noen sport noensinne. Tror ikke jeg har hatt høyere puls enn dette foran TVen før.

Unner disse gutta, især Christian Berge og Bjarte Myrhol, dette så sykt mye.

Jeg elsker fotball, og jeg liker egentlig ikke å sammenligne to sporter jeg liker så godt, men det er noe med håndball altså. En dynamikk og action som er helt unik, og potensiale for spenning som nesten ikke ligner noe annet.

Redigert:
Sunday 29th is going to be a great day. We are going to make hand and balls great again. All other days than Sunday are going to be crap, total crap. We are going to be brutal and tough against those who dare to face us. France, which by the way are just rubbish, are going to lose, big time. Its going to be an unbelieveable record setting match. We are going to put up a great wall of defence, no one build better walls than us, nobody, because they are not smart enough. Dishonest media will try to make us look smaller, but I gurantee you, We will be great!

Våkne på hytta, stå opp først, koke kaffe (evergood) og dernes klø litt på sin nye klokke foran stigende morgensol :)
Ah....

IMG_3314.JPG

Bademiljø sin fabelaktige reklamefilm med elefantsex:
- "Nei - skal vi kjøre en tur og kjøpe en dusj?"
- "Ja"

• Liker
Reaksjoner: Bears
Kjøpt meg en relativt billig klokke som skal dekke oppholdet mitt på Filippinene. Regner med at jeg kjøper en billig dykker der og.

• Liker
Reaksjoner: Grendel