Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Billetter til Les Miserables på folketeateret i november. Sett denne mange ganger og i mange former. Generelt glad i teater og musikaler, men det er noe spesielt med Les mis. Kan nok ha en sammenheng med at det var den første store oppsetningen jeg så. Tror det var i 88 på Det norske Teater. Anyways. Billetter i boks og barnepass fikset :) og Ja, jeg er trygg nok på min egen maskulinitet til å innrømme at jeg liker musikaler ;)

Billetter til Les Miserables på folketeateret i november. Sett denne mange ganger og i mange former. Generelt glad i teater og musikaler, men det er noe spesielt med Les mis. Kan nok ha en sammenheng med at det var den første store oppsetningen jeg så. Tror det var i 88 på Det norske Teater. Anyways. Billetter i boks og barnepass fikset :) og Ja, jeg er trygg nok på min egen maskulinitet til å innrømme at jeg liker musikaler ;)

Er der fleir att? Skulle fiksa meg eg også..:)

Og det er ingenting gay med Les Miserables!! ;)

• Liker
Reaksjoner: Newbie
595e3ca96dd04fd70e3e67a54265761e.jpg

At det er under én mnd. til @Edzilla "tar med hele TS" til London i form av Høstdepresjon-tråden :)
Sykt at man gleder seg til en person man aldri har møtt skal reise på ferie :p

Joda, det er jo litt sprøtt det.
Skal prøve å få skrevet ferdig forrige tur nå snart. Har vært litt mye på jobb og på hjemmefronten de sise ukene.

• Liker
Reaksjoner: Grendel og lantin
Flere ting for øyeblikket:

1. Fått rettet opp en del feil i det elektriske anlegget hjemme (vi kjøpte huset av en "nevenyttig" som hadde gjort en del ting selv.. kjøkkenviften var for eksempel ikke jordet)
2. Fått lagt inn strøm i garasjen
3. Skal begynne å revitalisere privatflygersertifikatet mitt igjen - jeg har savnet flyging!
4. Skal dykke for første gang i år, til helgen
5. Avspaserer på fredag :cool:

Denne vinterferien har jeg vært heldig!
Tok fri onsdag, torsdag og fredag. Jammen har det ikke vært knall skiføre også!

8