- Medlem
- 6. des. 2013
NRK nett-TV sitt rikholdige arkiv. Sett på to dokumentarer i kveld, mens resten av familien ser på Kakekrigen og annet sprøyt. Bashar al-Assad og Erdogan.
Billetter til Les Miserables på folketeateret i november. Sett denne mange ganger og i mange former. Generelt glad i teater og musikaler, men det er noe spesielt med Les mis. Kan nok ha en sammenheng med at det var den første store oppsetningen jeg så. Tror det var i 88 på Det norske Teater. Anyways. Billetter i boks og barnepass fikset og Ja, jeg er trygg nok på min egen maskulinitet til å innrømme at jeg liker musikaler
Skaffet via noen som kjente noen osv. Usikker på om det er ledige billetter fortsattEr der fleir att? Skulle fiksa meg eg også..
Og det er ingenting gay med Les Miserables!!
At det er under én mnd. til @Edzilla "tar med hele TS" til London i form av Høstdepresjon-trådenUnder én mnd. til jeg og gamlekona skal til London
At det er under én mnd. til @Edzilla "tar med hele TS" til London i form av Høstdepresjon-tråden
Sykt at man gleder seg til en person man aldri har møtt skal reise på ferie
Espresso!
Er det nå slutt på nyttårsforsettet med "alko-stopp" fra mandag 00:00 til fredag 16:00?
Er det nå slutt på nyttårsforsettet med "alko-stopp" fra mandag 00:00 til fredag 16:00?