Det får'n si! Egen poster inspirert av hans verk finnes også;Når @Loevhagen får tittelen "International man of mystery"
Vis vedlegg 31170
Morsomt å se at denne vekkes til live igjen. Det sies at mobilen skal ha en utsalgspris på rundt 40 dollar (ca. 350 kr), så den blir ikke kostbar. I tillegg skal den ha EN måneds batteritid i standby. Det gjør at denne kan bli den perfekte partneren på lengre fjellturer etc.
Jeg forventer "Snake" på disse!
Standbytid på en måned er neppe så vanskelig med telefoner som allerede er i markedet. Det gjelder bare å skru av ymse batterisugende features.
Ny episode av Sailing La Vagabonde på youtube! I et nøtteskall handler dette om et ungt par som dokumenterer en reise rundt jorden i en seilbåt.
Seriøst, dette er uten tvil noe av det beste på youtube. Vellaget, hyggelig og inspirerende - og for oss som elsker både reiser og båtliv så gir det en herlig eskapisme. Historien deres om hvordan de møttes er fascinerende, og at de nå kan finansiere dette livet helt ut ved å lage dokumentar-episoder på youtube er skikkelig artig.
Nyeste episode her. Om det fenger så anbefales det på det varmeste å hoppe helt tilbake og begynne fra starten. Ren hygge IMO
Kiting på ski er dritgøy! Men stopp før de linjene i bakgrunnenGeilo!
Feirer 50årsdagen til en gammel kammeret for andre gang.
Vi kiter!
Første kurs i dag.
Vis vedlegg 31866
8
At det kun er to arbeidsdager igjen før jeg tar helg. Langhelg. Ahh..whisky!
Er du like jelly på den hjemmevakten jeg har hatt siden sist onsdag også?
Neh har hjemme kontor men mulig..Er du like jelly på den hjemmevakten jeg har hatt siden sist onsdag også?