Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

image.jpg

Min siste (forhåpentligvis) operasjon i nesen. Tok i dag septumplastikk og FESS (skillevegg og bihule) på en gang. Tredje operasjon i nesen. Kirurgen sa, hvis ikke alt blir bra nå, må hodet kappes.

Noen dager til med smerte og helvete i løpet av mitt liv skal jeg klare, hvis dette blir min siste operasjon. :)

Min siste (forhåpentligvis) operasjon i nesen. Tok i dag septumplastikk og FESS (skillevegg og bihule) på en gang. Tredje operasjon i nesen. Kirurgen sa, hvis ikke alt blir bra nå, må hodet kappes.

Noen dager til med smerte og helvete i løpet av mitt liv skal jeg klare, hvis dette blir min siste operasjon. :)

Ordnet skilleveggen selv for mange år siden. De første dagene med tamponger i nesa var et helvete. Men, ting ble veldig bra etter. Smertefullt men anbefalt. :)

Ordnet skilleveggen selv for mange år siden. De første dagene med tamponger i nesa var et helvete. Men, ting ble veldig bra etter. Smertefullt men anbefalt. :)

Verste jeg har vært gjennom. Har gjort alle operasjoner som er mulig i nesen (uflaks gutt), men denne tok kaka. Tok ut tamponadene i går, det var deilig, endelig en natt søvn :p Gleder meg til resultatet og problemfri nese!

• Liker
Reaksjoner: Gubben11 og ahpadt

Jeg har slitt med "hyppig neseblod" i mange år. Da jeg var 19-20 svidde jeg der. Det var "loddebolt i nesen", og jeg tok begge på en gang. Greit det! Da slipper man å reise tilbake til legen og bale med å gjøre det en gang til. Nesen var utrolig følsom i tiden etter operasjonen. Da blødde jeg bare jeg rynket på nesen. En gang satt jeg i bilen og kjørte i venstre felt. Da merket jeg at et nys ville komme og jeg viste hvordan det ville gå; Blodet ville komme! Jeg prøvde å holde igjen, men det førte til rynking på nesen! Jeg merket blodet kom, gav gass for å rekke foran noen biler for å kjøre ut på siden, blodet sprutet jeg ble uoppmerksom og bilen spratt opp på kantstenen på midtrabatten. Det trakk til seg litt oppmerksomhet, og jeg husker ansiktene på de i venstre felt da jeg snudde meg rundt etterpå for å se om det var klart. Med blodig ansikt fikk jeg klar bane ut på venstre siden....

Vel, operasjonen grodde etter en stund, men det har ikke blitt særlig bedre. Jeg hadde en "moderne" operasjon i ene nesen nå for et års tid siden. Det har ikke blitt stort bedre. Men det er i alle fall ikke vondt! Bare plagsomt. Og dette siste venner man seg til! Det er i alle fall positivt!

God bedring, @Siki!

8

snip

God bedring, @Siki!

8

Haha, fantastisk. Den kjørehistorien høres syk ut. Kan tenke meg det fikk oppmerksomhet ja, så sikkert helt ille ut.:p

Kjedelig å høre at det ikke er blitt bedre, men positivt det ikke er vondt. Kan være teknologien forandrer seg og det kommer opp noe nytt som hjelper. Kanskje du bare var uheldig og.

Takk! må nesten si det til deg og som blør neseblod. Aldri gjort det og er glad for det:confused:

• Liker
Reaksjoner: Grendel
IMG_0500.JPG

Det som gjør livet virkelig godt å leve er å bli far.

For fem dager siden fikk endelig oppleve dette:) resultatet ser du på bildet, en nydelig frisk gutt, som slapper av på brystet til pappaen sin.

En fantastisk følelse som overgår alt annet jeg har opplevd her i livet:) alle klisjeene rundt det å bli forelder kan jeg bekrefte at stemmer:D

Mandag og forhåpentligvis hatt min siste tur innom ØNH kirurgen min.
Har vært xx ganger hos han og fått ordnet opp i neseproblemene. Det er trist å ikke se han igjen :( Han synes ikke det var det :( fordi han ikke ville jeg skulle ha mer problemer.

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Vis vedlegg 34148

Det som gjør livet virkelig godt å leve er å bli far.

For fem dager siden fikk endelig oppleve dette:) resultatet ser du på bildet, en nydelig frisk gutt, som slapper av på brystet til pappaen sin.

En fantastisk følelse som overgår alt annet jeg har opplevd her i livet:) alle klisjeene rundt det å bli forelder kan jeg bekrefte at stemmer:D
Gratulerar!!!!

• Liker
Reaksjoner: olem