Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Kjørt min gamle far
, 90 år, til til årets 'pilgrims opphold' til lakselv på Møre hvor vi har tilbrakt 'alle' sommrer. Litt dårlig til beins og balansen redusert . Stiller allikevel med to hånds fluestang og vadebukse. Klar til innsats i stri & stor elv. Optimist eller fornektelse :)

Må beundre pågangsmotet.

Fint i surna. Har mine timer i elva der. Fast oppmøte på laksefestivalen. og en uke på vindøla:) men har ikke vært der de siste 2 årene:(

Hei @noname Da har vi sikkert felles bekjente. Det er på Vindøla vi holder til. Riktignok noen år siden jeg fisket aktivt , når blir det to helgeturer iåret hvor leverer og henter far. Også en kjapp wiskhey med barndoms venn, før turen går tilbake til Oslo.

Under lunch ble jeg spottet av en kollega med GMT Master II'n min.. Det ble til slutt temaet over lunsjen for de som satt rundt bordet :)

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Pusset og oljet kjøkkenbordet i dag FØR det ble for jævlig. Det vil si; overholde intervallet til 6PM. :) Gud så mye kjekkere det er å holde ting ved like fremfor å måtte gå grovt til verks og "pusse opp".

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Preacher
Pusset og oljet kjøkkenbordet i dag FØR det ble for jævlig. Det vil si; overholde intervallet til 6PM. :) Gud så mye kjekkere det er å holde ting ved like fremfor å måtte gå grovt til verks og "pusse opp".

Haha!

Å pusse og olje spise-/stuebord er noe av det mest terapeutiske som finnes. Det er få aktiviteter som gir like mye sinnsro.

Som regel blir det vanvittig fint etterpå og man sitter igjen med en kurant mestringsfølelse også.

Jeg er stor tilhenger av slike aktiviteter som gir mye resultat uten for mye arbeid. Å vaske bilen er også et fint eksempel.

• Liker
Reaksjoner: Loevhagen
Avfettet gir og kjede på sykkel i dag og oljet det opp igjen. Klar for neste økt. Prøvde en slik kjede-rense-clip-on-kasse man har avfettingsmiddel i. Supert!

• Liker
Reaksjoner: Grendel og ErikR
20150722_130339_zpsrlpd6kqp.jpg

Våkne til strålende vær og vindstille på hytta i Fjällbacka. Se frem til en lang dag på sjøen og å komme tilbake til noen pils i hengekøya. Det gjør livet verdt å leve.

• Liker
Reaksjoner: Preacher