En bildetråd om remmer

Ny rem på Speedy, vintage racing i kenguru-skinn. Denne har blitt liggende en stund da den ble levert uten spenne. Laget en WTB for noen dager siden og i løpet av kort tid tikket det inn en PM. Jeg må få rette en stor takk @DoDe som hadde en til overs. Den ble sendt meg helt kostnadsfritt.




 
Redigert av en moderator:
Nydelige bilder @westmouth

Den Hirsch-remmen er noe av det heftigste jeg har sett på lenge. Den satt som et skudd på LLD. Tror jeg må få meg en slik.
 
Redigert av en moderator:
Jeg liker Medici remmen meget godt. Den er særdeles komfortabel, i mykt men allikevel fast fåreskinn og med en flott "følelse" i overflaten. Kommer nok til å kjøpe meg en Aero også, samme som Medici men i shark, passer vel egentlig enda bedre på LLD, dykkerur som det jo er.
Husk å bestille med en Instrumento, det gjør tilpassningen mye enklere.
 
De Everest-gutta er morsomme. Jeg prøvde for moro skyld Sub-remmen på Explorer'n, og det gikk jo bra. Sendte et bilde til Everest Bands og vips, så introduserte de en ny rem ;)

Everest på Facebook

Morsomt at de bruker flere av mine bilder i markedsføringen, både på Facebook og på hjemmesiden. Jeg må være litt av en kanonfotograf. Hører du, @Entropy?
 
Redigert av en moderator:
@Minuteman

Anbefaler du everest reimen? Er den komfortabel å gå med? Vurderer å kjøpe en sommer reim:) og ser den like rå ut i live som på bildene dine? ;)
 
Redigert av en moderator:
De Everest-gutta er morsomme. Jeg prøvde for moro skyld Sub-remmen på Explorer'n, og det gikk jo bra. Sendte et bilde til Everest Bands og vips, så introduserte de en ny rem ;)

Everest på Facebook

Morsomt at de bruker flere av mine bilder i markedsføringen, både på Facebook og på hjemmesiden. Jeg må være litt av en kanonfotograf. Hører du, @Entropy?

Ja, jo. Du kan jo se det på den måten. Jeg velger å oppfatte det hele dit hen at de ikke har eksisterende markedsføringsbudsjett;)
 
Redigert av en moderator:
@Nillo87

Jeg er ikke redd for å anbefale Everest og synes den ser like bra ut i virkeligheten som på bilder - iallefall på mine bilder. Det var flere som kommenterte den på GTG sist lørdag. Vi kan jo høre hva @Wangensten, @Eirik og @adamskater mener om saken.

Nå er jo RubberB i salg her på sonen, så jeg skal ikke markedsføre Everest som en bedre rem - noe den sannsynligvis ikke er heller. Den har litt andre spesifikasjoner og har vel sine pluss og minus - akkurat som RubberB.
 
Redigert av en moderator:
@Nillo87

Jeg er ikke redd for å anbefale Everest og synes den ser like bra ut i virkeligheten som på bilder - iallefall på mine bilder. Det var flere som kommenterte den på GTG sist lørdag. Vi kan jo høre hva @Wangensten, @Eirik og @adamskater mener om saken.

Nå er jo RubberB i salg her på sonen, så jeg skal ikke markedsføre Everest som en bedre rem - noe den sannsynligvis ikke er heller. Den har litt andre spesifikasjoner og har vel sine pluss og minus - akkurat som RubberB.

Ja!!! @Nillo87
Sier jeg. Første gang jeg har hatt bekjentskap med en slik reim, men det ga absolutt god følelsen. Jeg synes det var virkelig flotte reimer som var gode å ha på hånden og passformen til både klokke og håndledd. Så støtter @Minuteman i at dette absolutt er flotte reimer, vurderer faktisk en sort til min nye GMT;)
 
Redigert av en moderator:
@Nillo87

Jeg er ikke redd for å anbefale Everest og synes den ser like bra ut i virkeligheten som på bilder - iallefall på mine bilder. Det var flere som kommenterte den på GTG sist lørdag. Vi kan jo høre hva @Wangensten, @Eirik og @adamskater mener om saken.

Nå er jo RubberB i salg her på sonen, så jeg skal ikke markedsføre Everest som en bedre rem - noe den sannsynligvis ikke er heller. Den har litt andre spesifikasjoner og har vel sine pluss og minus - akkurat som RubberB.

Vil absolutt anbefale Everest @Nillo87 , synes kvaliteten virket kjempe bra, og veldig komfortabel å ha på :) Vurderte en stund å kjøpe Rubber B, men nå tror jeg kanskje at jeg ville gått for Everest i stedet. Kjør på :cool:
 
Redigert av en moderator:
Nye sko fra Thailand:eek:
51DA87C3-C10A-46C3-ACFC-CB8FC30CA950-2302-000003D6E9CF5CC7_zps9b631ae9.jpg
[/IMG]


666E5C7C-CBB5-499D-875C-441A346BE4C8-2302-000003D6D5041E3F_zps94e446e4.jpg
[/IMG]

Utrolig myk og behagelig kvalitet, kjøpte en til i lys brun:cool:
 
Leste gjennom tråden her for første gang i går.

Var så mange flotte kombinasjoner med Hodinkee-strap at jeg måtte prøve å lage min egen custom i samme stil. Fin lørdagskveld-aktivtet: