@crown guard - Takk! Ja, det ble litt sprekker i enden der. Synes det faktisk ikke det gjorde så mye på akkurat denne remmen, men det skal bli et nytt forsøk så snart jeg får hendene på litt bedre lær (hva kan man forvente av et gammelt magebelte fra fretex
).
@Minuteman - Hehe, det er absolutt ikke noe du burde fått med deg. Har så langt bare produsert for selvbruk, venner og kolleager - da jeg er relativt fersk i "rem-gamet". Men dersom du godtar følgende strenge betingelser er jeg ikke fremmed for å ta imot bestilling:
#1 - Ingen betaling før rem er ferdig produsert, tatt bilde av og godkjent av kjøper.
#2 - Jeg forbeholder meg retten til å kansellere bestillingen dersom jeg selv ikke blir fornøyd, og ikke kan stå inne for remmen.
#3 - Påtvungen returrett for kjøper. Rem kan sendes tilbake ubegrunnet med 100% refusjon.
#4 - Jeg forbeholder meg retten til å ta en relativt lav pris for remmene inntil jeg er komfortabel med å selge remmer.
#5 - Tilbakemelding om holdbarhet etter bruk er påkrevd!
Dersom du kan akseptere disse betingelsene, så kan du få bestille rem så custom du bare vil. Dvs tykkelse, lengde, skinntype, søm, spenne osv osv. Ellers kan det og være litt ventetid dersom jeg ikke har alt jeg trenger.
@Olando - Takk takk takk! Har lært av de beste vettu. Er postene dine og FnuSnu som har fått meg inn i dette. Og som bildene dine viser her - så leverer du jo hver gang!