Hirsch Liberty Artisan:
Tipper den remmen gjør seg bra på en svart SubC også. Hva tror du @Zawatch ?
Har noen tips til en pen reim i 18mm bredde? Den skal på et vintageur så jeg tenker kanskje alligator, men jeg vet ikke hvor man finner myke alligatorreimer til en ok pris. Har også vurdert Shell Cordovan reimen til Nomos så hvis noen har erfaringer med den takker jeg.
Viktig at reimen er myk og bøyer seg lett rundt håndleddet, alt jeg har prøvd av kalveskinn med påtrykket alligatormønster har vært alt for stive så det er ikke aktuelt.
Vintagestraps.it har også noen aktuelle reimer, men det virker som de ikke har de på lager for tiden.
Hva tenker dere om lærremmer på GMT Master II Pepsi? Jeg tenker at det kanskje passer best på Pepsi med Plexi, litt mer vintage følelse. Jeg har lyst til å ha litt å bytte på med, da jeg ikke er overbegeistret for lenke på min Gmt Master II. Har til nå brukt diverse perlon/natoremmer.
Noen som har noen tanker/formeninger, samt bilder?
Hva tenker dere om lærremmer på GMT Master II Pepsi? Jeg tenker at det kanskje passer best på Pepsi med Plexi, litt mer vintage følelse. Jeg har lyst til å ha litt å bytte på med, da jeg ikke er overbegeistret for lenke på min Gmt Master II. Har til nå brukt diverse perlon/natoremmer.
Noen som har noen tanker/formeninger, samt bilder?
Nå er dette en Coke, men synes det funker fint. Remmen er fra Olando.
Noen som har erfaring fra Bulang&Sons ?
De har noen veldig interessante reimer der, blant annet deres "Distressed denim straps"