GrimReaper
Støttemedlem
Dette er definitivt en guilty pleasure for meg hvis jeg en gang begynner på indy-kjøret. Hvordan er tilgjengeligheten på disse?Da var den endelig i hus etter laaang ventetid.Vis vedlegg 262906
Dette er definitivt en guilty pleasure for meg hvis jeg en gang begynner på indy-kjøret. Hvordan er tilgjengeligheten på disse?Da var den endelig i hus etter laaang ventetid.Vis vedlegg 262906
Tusen hjertelig takk. Det var denne som fikk meg inn i galskapenSteike!!
Denne er så rå!
Gratulerer så mye. Bruk den godt
Umulig å få tak i. Ble bestilt for nesten 2 år siden. Utsolgt umiddelbart. Chaykin er i prosess med å lage færre mons og har hintet om å slutte helt. Kun bespoke/piece uniqe men da med heftig påslagDette er definitivt en guilty pleasure for meg hvis jeg en gang begynner på indy-kjøret. Hvordan er tilgjengeligheten på disse?
Syke! Gratulerer med nytt urDa var den endelig i hus etter laaang ventetid.Vis vedlegg 262906
Tusen hjertelig takk. Det var denne som fikk meg inn i galskapen
Umulig å få tak i. Ble bestilt for nesten 2 år siden. Utsolgt umiddelbart. Chaykin er i prosess med å lage færre mons og har hintet om å slutte helt. Kun bespoke/piece uniqe men da med heftig påslag
Tusen takk! Var litt skuffende men kom kun med «vanlig boks»Mulig å få se boksen også? Grattis så mye, elsker denne!
Må få et lumeshot her også?