Jeg orker ikke lese gjennom hele tråden, men har lyst til å påpeke at en duft vil lukte forskjellig fra en person til en annen fordi forskjeller i kjemi gjør at blandingen kropp/duft kan lukte annerledes (her gitt at det er samme nese som brukes til å lukte). Så om noen anbefaler en duft, vil andre synes at den dufter mindre bra (på dem), både fordi den kjemiske blandingen (kan bli)/er annerledes fra den ene personen til den andre og ikke minst fordi de to personene sannsynligvis vil ha forskjellig "luktesans". Og dermed blir subjektive oppfatninger som "Den er kjempegod!" dobbelt irrelevante for andre.
Nåvel. Jeg har vært gjennom mye på markedet. For øyeblikket bruker jeg kun disse to. Ikke fordi de er bedre enn alle andre jeg har prøvd, men fordi de passer meg for øyeblikket. Litt sånn som klokker - dagsform og antrekk er med på å avgjøre valget
Og det slo meg ikke før jeg lette etter bildene under at begge er fra samme produsent... En lærer noe hver dag.
Nåvel. Jeg har vært gjennom mye på markedet. For øyeblikket bruker jeg kun disse to. Ikke fordi de er bedre enn alle andre jeg har prøvd, men fordi de passer meg for øyeblikket. Litt sånn som klokker - dagsform og antrekk er med på å avgjøre valget
Og det slo meg ikke før jeg lette etter bildene under at begge er fra samme produsent... En lærer noe hver dag.
Redigert: