Etter å ha testet noen forskjellige parfymeprøver fra Creed, falt valget på Aventus:
Dette er alt annet enn billig "horelukt"; en fantastisk parfyme.
Etter å ha testet noen forskjellige parfymeprøver fra Creed, falt valget på Aventus:
Dette er alt annet enn billig "horelukt"; en fantastisk parfyme.
Det er vel bare Gimle Parfymeri som selger den over disk i Norge. Tror jeg betalte 1850 for den (75 ml.)Er på utkikk etter en ny duft om dagen. Hvor mye koster en slik over disk i norge? Dersom du har kjøpt på nett, hvor kjøper man?
Det er vel bare Gimle Parfymeri som selger den over disk i Norge. Tror jeg betalte 1850 for den (75 ml.)
+1Kanskje litt ot men under samme tema :
Anbefaler boken 'Parfymen' av Patrick Suskind, meget spennende krim med litt innføring i parfymens verden også ! Den har også vært filmet men da ikke så spennende som boken på langt nær !
Da foreslår jeg at du bestiller den i nettbutikken til Douglas (de selger visst ikke Creed i butikken i Bogstadveien):Ser ut til at prisstigningen om dagen ikke bare gjelder klokker. Denne kostet visst 2230,- nå.. Håper den er verdt det
Da foreslår jeg at du bestiller den i nettbutikken til Douglas (de selger visst ikke Creed i butikken i Bogstadveien):
https://www.douglas.no/douglas/Kreativ innpakning for han-Creed-Aventus-Aventus_productbrand_3000039681.html?sourceRef=kZvz-GEEK
Jeg fikk min nylig. Merk at Douglas har kampanje på alle bestillinger over 900, så bruker du rabattkoden så får du 25%. Jeg betalte 1417 for min Aventus, og jeg er enig, fantastisk god, spesielt etter en del timer når undernotene kommer frem.
Takk for tipset. Da er Aventus bestilt.
Hvor lang tid tok det før du fikk pakken? La inn en bestilling, men etter 3 dager har jeg fortsatt ikke fått en melding om at pakken er sendt..