Kjøpte nylig Tom Ford Noir Extrem, og ny klar favoritt! Har Noir og, men extrem er enda bedre
Kunne tenkt meg å prøve Tom Ford sin Oud Wood, men gidder ikke blåse en tusing på den om det viser seg at den lukter ræv og skosåle på meg.
Finnes det et sted man får prøver av denne?
Dette er min nye favoritt også Anbefales.
Alle er knallgode.
@Nessuno79
Hvor får man bestilt disse små prøvene?
Jeg kjøper den faste Hugoboss parfymen de siste 5 år.tror heller det er mengden mange menn har på seg.som kan gjøre det vanskligAlle har en cool water periode . Fahrenheit er spennende.
Så fort man innser at det på alle måter er mindre personlig å handle en flaske parfyme brukt enn en klokke er mye gjort. Klokker er noe folk går rundt med daglig mens en flaske parfyme tilbringer majoriteten av tiden sin i et skap og har strengt tatt ingen nærkontakt med forrige eier bortsett fra å være holdt i hånden noen sekunder når den blir brukt.
Er også noen der i Norge . Har selv handlet / byttet en god del med brukeren "Oslo-Fjord" som er en topp fyr i Drammen .
Har en del jeg ikke bruker p.t. som det fort kan tenkes jeg vil forsøke å legge ut her på TS selv om jeg ikke nødvendigvis tror det blir noen kjempesuksess .
30% hos douglas.no i dag
Creed er dessverre ikke i sortimentet lenger...
Creed retter seg da mer mot velvoksne enn ungdom?Må vel på care of carl for å få tak i nå. Ikke at jeg føler meg i aldersgruppen for greiene deres lengre, er i midten av tredveårene og flaska med aventus blir liksom stående og samle støv.
Creed retter seg da mer mot velvoksne enn ungdom?