Eski's klokker

Gratulerer så mye! :D Hva slags glass sitter på denne? Tophat med cyclops fjernet?

Gratulerer så mye med et upåklagelig 14060-substitutt :) Og takk for morsom presentasjon. Til å hate klokkehobbyen din synes jeg din kone er ganske så tolerant, gir deg klokker i gave og greier.

Tanken har slått meg. Har igjen fått beskjed om at nå skal ikke du ha noen klokker igjen. Neida sa jeg, og idet jeg uttalte ordet kom jeg på at jeg har bestilt TS klokken.

Gratulerer så mye! :D Hva slags glass sitter på denne? Tophat med cyclops fjernet?

takker. Sitter et 5513 glass på den som den fikk i forbindelse med en service.

Grattis med ny tilvekst i samlingen!

Nice move!:D

Denne var flott. :D
Gratulerer så mye.

Takk. Er over all forventning fornøyd. kjenner at dette var riktig.

Oioioi, den tar over som perle i samlingen din. Satan you,ve sett the bar up! Den er nydelig. Gratulerer med Sub. Gikk dette uten krangel i heimen? Hehe

Gratulerer med cool sub! :cool:
Takk
Oioioi, den tar over som perle i samlingen din. Satan you,ve sett the bar up! Den er nydelig. Gratulerer med Sub. Gikk dette uten krangel i heimen? Hehe

Takker. Siden du spør. Den kom faktisk litt som et resultat av en krangel, husker ikke hva vi kranglet om men tydelig jeg vant, for det falt seg naturlig å legge til "og forresten skal jeg kjøpe meg en ny klokke" på slutten

Gratulerer med Rolex og WIS status :D
Og takk for ein fin presentasjon av alle dine klokker.

Denne var bare rålekker! Virkelig. Det glasset er bare deilig å ta og føle på, ikke sant? Og ikke minst, du VET at du fortjener den ;)

Grattis med Submariner Espen!! Skikkelig klassiker dette her:D
Takk
Meget gode greier. Flott sub det der og morsome historier rundt resten. :D
Takk
Denne var bare rålekker! Virkelig. Det glasset er bare deilig å ta og føle på, ikke sant? Og ikke minst, du VET at du fortjener den ;)

Føler jeg fortjener det ja. Ikke lett å stå på NURK mellom blandt annet deg, Braanas, Rsvei og Morini og ikke få lyst på vintage Rolex vet du.;)

Ja så var det dette med planer igjen da. Er tydeligvis ikke så flink til det.

Jeg trenger ikke flere glass. Hadde bryllup for fem år siden og har plenty. Hadde plenty før det også, men de var visst ikke bra nok lenger.
711f6111.jpg

Enda godt. Dette ser ikke ut som glass. Jentungen er med på kontoret i dag, og synes hun skal få pakke opp. Best å vente litt.
1a3ae742.jpg

Se der ja.
32309659.jpg

Men vent. Jeg har jo nylig plukket opp en boks til.
83f043b8.jpg

Begynner med denne:
dc2d226d.jpg

Som vanlig boks i boks.
e829bd1e.jpg

Hmmm gjetter dere allerede? Ikke 14060.
cca2c8dd.jpg

Me like:p
1bc72a46.jpg

Har lenge hatt sansen for Explorer. Har stått for meg som den perfekte klokke i diskre kvalitet. Forelsket meg ytterligere i den da jeg så den på armen til Bjerke for snart et år siden. Jeg ville ikke ha 39 mm siden den ikke var historisk korrekt tenkte jeg da. Vel nå har jeg jo siden funnet ut at det er ikke akkurat noe som ligner på denne som var på hånden til Hillary, men jeg har holdt meg til 36mm.

Sånn. Over til neste boks.
30ae179f.jpg

Boks i boks gitt.
63227c08.jpg

Hva har vi her da? Ikke 14060:D
9126dbfd.jpg

Men 16800.
0d4d5b6d.jpg

Og så de obligatoriske ws:
cb066ca4.jpg

87f7335c.jpg

Forklaringen på dette er som følger. 1680'n som jeg skulle ha i lang tid trodde jeg røyk i den første byttehandelen.
Jeg hadde ikke før blitt enig med motpart før jeg skjønte at jeg ikke kunne leve uten sub. Jeg hopper derfor ut i det og skaffer meg en ny sub på flekken. Jeg ser faktisk ikke for meg at jeg skal være uten sub lenger.

Er veldig fornøyd, men likvidene har fått seg en smell i januar. Det spøker for Monacoen:(
IMG_7786.jpg