Ja så var det dette med planer igjen da. Er tydeligvis ikke så flink til det.
Jeg trenger ikke flere glass. Hadde bryllup for fem år siden og har plenty. Hadde plenty før det også, men de var visst ikke bra nok lenger.
Enda godt. Dette ser ikke ut som glass. Jentungen er med på kontoret i dag, og synes hun skal få pakke opp. Best å vente litt.
Se der ja.
Men vent. Jeg har jo nylig plukket opp en boks til.
Begynner med denne:
Som vanlig boks i boks.
Hmmm gjetter dere allerede? Ikke 14060.
Me like
Har lenge hatt sansen for Explorer. Har stått for meg som den perfekte klokke i diskre kvalitet. Forelsket meg ytterligere i den da jeg så den på armen til Bjerke for snart et år siden. Jeg ville ikke ha 39 mm siden den ikke var historisk korrekt tenkte jeg da. Vel nå har jeg jo siden funnet ut at det er ikke akkurat noe som ligner på denne som var på hånden til Hillary, men jeg har holdt meg til 36mm.
Sånn. Over til neste boks.
Boks i boks gitt.
Hva har vi her da? Ikke 14060
Men 16800.
Og så de obligatoriske ws:
Forklaringen på dette er som følger. 1680'n som jeg skulle ha i lang tid trodde jeg røyk i den første byttehandelen.
Jeg hadde ikke før blitt enig med motpart før jeg skjønte at jeg ikke kunne leve uten sub. Jeg hopper derfor ut i det og skaffer meg en ny sub på flekken. Jeg ser faktisk ikke for meg at jeg skal være uten sub lenger.
Er veldig fornøyd, men likvidene har fått seg en smell i januar. Det spøker for Monacoen