Så fake forumene er imot fakes?
Nei, de er vel heller imot de umoralske ved å selge fake som ekte for å lure andre..
Så fake forumene er imot fakes?
Har du vært nedi der de lager de her high end fake klokkene? er faktisk ikke flere en 300-400 arbeidere som lager de og ca 10 små fabrikker som også lager mange av de billig Kina klokkene som kalles "Hommage" her på forumet samt finn.no,ebay osv, sitter hvertfall ikke barn lager de..Finnes faktisk noen av oss som sitter med litt mer informasjon en dere som skummer opp all info som dere blir servert uten å faktisk gjøre en liten fakta sjekk..
Er du ikke en liten dash naiv her, Dani?
ignore funksjon og stillebehandling så sprekker nok dette trollet også. Herregud for en diskusjon..
Det er for all del underholdende, men please... Jeg blir lubben av all denne popcornen!
Tror du bruker feil ord her. Elitistisk? Du mener elastisk?
De fleste her inne, meg bekjent er hyggelige, tolerante og lune. At du ikke deler min oppfatning kan tenkes at handler mer om din egen tilnærming til folk enn folkene du kritiserer.
Jeg finner mye av det du deler interresant og nytt, og har ikke vanskelig for å tro at det finnes en hobby som ligger i å kopiere kjente klokker og ur. Man bør kanskje være litt forsiktig med å hardnakket påstå verken det ene eller andre.
For alt jeg vet er du en svigermors drøm, jeg vil imidlertid slippe at man går på personkarakteristikker når man knapt har forvekslet ord, og aldri engang har truffet hverandre.
For meg er denne interessen synonymt med glede og hyggelige sosiale lag. Relasjoner jeg trolig aldri ville fått om det ikke var for denne interessen. Å ville ha en hyggelig tone, bør ikke være kritikkverdig. Provokatører er velkomne, så sant det skapes temperatur på et saklig plan.
Jeg vet ikke om det stemmer, men for meg kan det virke som om du synes det er gøy å skape litt blest. Si ifra om jeg tar feil.
Ha en fin dag, ses kansje på Alf Lie.
Isåfall har jeg på meg born in the USA t-skjorte og en barett med ørne-pin.
Meg bekjent ble du ikke kalt noe som helst av meg? Til senere håper jeg derfor å slippe en hel masse karakteristikker i svar på et lite ønske om "husfred".
Ha en god st.hans
Er selv imot fakes, men jeg greier hvertfall ha et realistisk syn på ting, en ting skal dere vite de fleste fabrikker i Kina som lager ekte varer produserer fakes også..De blir tatt for dette på en daglig base, Kina sin regjering har en se mellom øynene på det meste av dette dessverre, mye derfor Apple må ha en nesten Nazi policy på sine fabrikker..
er enig at det kan være irriterende at det finnes ekstremt gode fakes fordi da vil ofte andre betvile deg og din klokke, men utenom det er det virkelig så ille ?
Jeg har litt problemer med å forstå hva det realistiske synet ditt går ut på. Er det slik at du er imot kopiindustrien, men synes det er greit med kopier av høy kvalitet? Eller at det er greit å kjøpe kopier fordi industrien er vanskelig å stoppe?
Nei jeg er imot industrien totalt, men jeg har en noe mer nyansert syn en mange her inne, og ikke minst et noe mer realistisk syn..
Kina sin regjering lar dette pågå og det er det største problemet, hadde de slått hardere ned på det så kunne man kommet noe vei..