Favoritt TV-Serier... Topp 3

Startet dagen med noen episoder av serien Scandal, absolutt verdt å ta en titt på. Ligger 2 sesonger på netflix.
 
Veldig vanskelig, men kan ta topp 3 komiserier:

1. It's Always Sunny in Philadelphia
2. Community
3. Scrubs
 
3 nye som er se-bare:

The Blacklist, kongeserie
The Michael J. Fox Show, lun humor
Masters Of Sex, det var bedre før :eek:
 
Vanskelig å velge bare tre, men toppen blir nok:

- Twin Peaks (ingen over, ingen ved siden)
- Six Feet Under
- Dexter

Ser for tiden på Sons of Anarchy, som heller ikke er så verst!
 
Redigert:
Alt var bedre før på tv´n :D

magnum_pi.jpg


976371.jpg


miami-vice-13.jpg
 
Ligger godt på etterslep med tanke på hvilken serier jeg ser.
Fått med konemor og klanket igjennom s. 02/03/04 av Svenske Solsidan med hell,
mye igjenkjenningskomik for par med kids ... regner med at det er svært lite beholdning for dem utenfor målgruppen.

Også fått startet på Breaking Bad, endelig, lover godt efter piloten+to episoder
 
Helt umulig med en topp 3 o_O

I tilfeldig rekkefølge;
Breaking Bad
House of Cards
The Wire
The Sopranos
Suits
Shameless (US)
Southland
Har sikkert glemt noen også...

True Detective ser veldig lovende ut etter første episoden.
 
På tal om topp 3 - ser IMDB har notert et dato for første episode i Game of Thrones S.04: 6. april.
Glædæ mæ!

Kunde for all del også sett at RR Martins satt seg ved pennen og plinket ned siste to(?) bøkene på papir.
Serien som den er nå sluttet litt vel brått for å la det gå et år eller tre før det knyttes sammen.

Men hva vet jeg? .... you know nothing John Snow
 
Delt 1.- Suits (jeg har fått helt dilla på serien og sett de to første sesongene i løpet av siste syv dagene midt i masterskriving.. produktivt!)
Delt 1.- Breaking Bad
3. Arrested Development (Gjelder ikke siste sesong)
+ Homeland, House of Cards, 24, White Collar, Orange is the new black, Revenge, Helt Perfekt,
 
Også fått startet på Breaking Bad, endelig, lover godt efter piloten+to episoder

Du har mange dager med superlativt tv-drama forann deg. Heldiggrisen!

Er midt inne i første sesong av Banshee. Helt ok serie (første sesong). Ikke særlig mektig, men kjekk underholdning. Litt oppbrukt plot kanskje..

Så spørst det hvor lenge jeg klarer å holde meg før jeg bare MÅ se True Detective. Vil helst spare til hele sesongen er tilgjengelig.
 
Det er kanskje på tide å nevne Band Of Brothers igjen? Hadde som tradisjon å se den i jula, men uteblitt de siste årene. Begynner igjen nå snart tenker jeg.