Har ikke sett denne tråden før nå, dette liker jeg. Er veldig film interessert så her er noen av mine favoritter:
-Snatch
-Lock, stock and two smoking barrels
-Seven
-Fight club
-Pulp fiction
-Django unchained
-Stranger than fiction
-Reservoir dogs
-Secret window
-12 monkeys
+++++
De siste årene har jeg begynt og få øynene opp for skrekk/horror/grøssere. Trekker fram:
-Paranormal activity
-Insidious(MÅ SES!!!!)
-A tale of two sisters(asiatisk)
-Apartment 143
-Drag me to hell
-The woman in black(med Daniel Radcliffe som faktisk fikk meg til og glemme at han "er" Harry Potter)
En stund siden nå at en film virkelig har gjort inntrykk på meg, men likte veldig godt den siste James Bond. Syns den skilte seg ut som en mye mørkere fortelling enn de forrige.
Den siste Die hard filmen har vel det tynneste manuset på lenge, men for noen SINNSYKE actionscener. Mindless underholding fra du trykker play til rulleteksten begynner!
Som en meget bilinteressert kar vil jeg og anbefale de "beste, dårligste filmene", nemlig Fast and furious.
Det var mine tanker om noen filmer.
Både jeg og min bedre halvdel elsker filmer. Jeg har dessverre veldig vanskelig for og huske hva filmene vi har sett heter, så jeg har sikkert glemt en hel del filmer jeg vil anbefale. Jeg får skrive i tråden her etterhvert som jeg kommer på filmer som er verdt og få med seg.