Fly/klokke-GTG på Kjeller på søndag!

Medlem
11. juli 2010
Sted
Oslo
Har nå booket Tiger Moth mesteparten av dagen på førstkommende søndag, den 21.
Hvem vil og kan møte opp for en GTG? Vi kan sannsynligvis fyre opp vaffeljernet i klubbhytta, og sitte på terrassen hvis det er fint vær :) Pris for flyleie kommer på PM til de som melder seg på.

-Christian

typisk... Må i en bursdag hos et vennepar på en hytte i Larvik hele denne helgen.

Bummer! Blir det mer utover? 3-4 sept?

Er usikker på om jeg tør (!) og fly med et slikt fly? Hvor store pengesummer er det snakk om her?

PS! Passer det dårlig å ta med barn på et slikt treff?

Jeg er med :) Send meg gjerne PM med info og klokkeslett. Gleder meg

Foreløpig ser det ut som om det blir

cosmo_dud (Ja, det er helt trygt ;) )
Mathfjeld
Espenbki
Minuteman
Secondman
Sannsynligvis Frodo

Har booket flyet fra kl 12 til 1630 :)

Timepris kommer på PM, men det blir ikke stort mer enn ca 15-20min flyging pr pers, ellers går det litt vel lang tid, så det er vel rundt 500 spenn pr hode tenker jeg. Skal komme tilbake med pris når jeg vet hvor mange vi blir til slutt :)

Det bør være anlending for en repeat performance i september for de som ikke kan denne helgen ja :)

Varmer dere opp litt med et par bilder fra turen nedover Sørlandet til Lista Air Show for noen uker siden ;)

Etter low pass på Kjevik

TOR_2072.jpg

På vei hjemover igjen

TOR_3696.jpg

TOR_3764.jpg

Heisann!

Jeg har ikke mest å bidra med klokkemessig, men det hadde vært hyggelig å møtt dere å få oppleve å fly. Jeg er i Lillestrøm på dette tidspunktet så det hadde slik sett passet bra;)... om det er ledig plass, og invitasjonen står er jeg med:D

Sammentreff! Jeg har faktisk booket Gardermoen Flyklubbs 172 i samme tidsrom selv på søndagen. Jeg kan kanskje fly dit selv, og stille meg disponibel?;)

Sammentreff! Jeg har faktisk booket Gardermoen Flyklubbs 172 i samme tidsrom selv på søndagen. Jeg kan kanskje fly dit selv, og stille meg disponibel?;)

Det høres ekstremt sjef ut! LN-AGM regner jeg med? Tok nattutsjekk i den kjerra før jeg begynte på CPL. Fly nedover og ta en kaffe og en prat med oss :) Så kan det hende det vanker Tiger Moth-tur på deg også ;) Husk å få PPR på Kjeller før du kommer bare.. :)

Å sitte på i en Tiger Moth hadde vært noe gitt :)
Gidder du ta en liiiten sving innom Flesland? ;)

Neste år er det airshow på Sola, så da får du komme ned dit, så skal jeg ta deg med på tur ;)

Heisann!

Jeg har ikke mest å bidra med klokkemessig, men det hadde vært hyggelig å møtt dere å få oppleve å fly. Jeg er i Lillestrøm på dette tidspunktet så det hadde slik sett passet bra;)... om det er ledig plass, og invitasjonen står er jeg med:D

Bare å komme innom :)

Noen som har et rimelig pilotur tilsalgs?
Diveren er vel beregnet for høyt trykk og jeg redd for at den kommer til å eksplodere. Eller blir det implodere, mon tro?

Husk klokker da, folkens ;) Kan tenke meg at dagens tema blir pilotur..hehe. Men jeg kommer vel til å ta med Doxa'n og Electric Blue'n i tillegg til Speedy tenker jeg.