Størst sjans p.t. for at jeg får rettTsunoda til rbr, kjøre ved siden av lawson. Max til VCARB, størst sjanse for mesterskapet der![]()

Red Bull vurderer å flytte Liam Lawson ned til B-laget RB
Red Bull er ikke fornøyd med sin nykommer.

Størst sjans p.t. for at jeg får rettTsunoda til rbr, kjøre ved siden av lawson. Max til VCARB, størst sjanse for mesterskapet der![]()
Størst sjans p.t. for at jeg får rett
![]()
Red Bull er ikke fornøyd med sin nykommer.www.vg.no
Allerede ja, nådeløstStørst sjans p.t. for at jeg får rett
![]()
Red Bull er ikke fornøyd med sin nykommer.www.vg.no
For meg var valg av 2 sete hos RBR åpenlyst og fullt mulig å få løst før de lot LAW få setet: Sainz var tilgjengelig og burde vært et soleklart førstevalg. Sainz er alt for god for Williams og nå i år synes jeg synd på han plassert i en slik bil.Allerede ja, nådeløstVirker som den plassen ikke er egnet for noen for å være ærlig.. Håper Tsunoda, og forsåvidt Hadjar, holder seg i Racing Bulls.
Enig der. Sainz burde vært øverst på lista hos RBR etter at Perez fikk fyken! Helsikke, om du skal ha en særdeles god nr2 så burde Bottas også stått høyt på den lista der.For meg var valg av 2 sete hos RBR åpenlyst og fullt mulig å få løst før de lot LAW få setet: Sainz var tilgjengelig og burde vært et soleklart førstevalg. Sainz er alt for god for Williams og nå i år synes jeg synd på han plassert i en slik bil.
Med tanke på at Constructors Championship er verd ca 1.5 mrd så burde aldri RBR tenkt to ganger og bare tilbud Sainz det han hadde ønsket og fått signaturen på papiret.
Med VER og SAI hadde RBR vært med å kjempet i toppen om dette sammen med McLaren, Mercedes og Ferrari (ja Ferrari dret seg ut på 1kg vekt, men de kommer tilbake. 22 løp igjen).
Tror det er større sannsynlighet at Yuki havner der, da AM får Honda motorer f.o.m. 2026.Noen som tror at Verstappen havner i Aston Martin da?
Han tjener vist nok 65M USD i året eksl bonuser bare fra RBR, så kommer jo div sponsoravtaler i tillegg. Er den best betalte føreren på griden allerede. Antar han har til salt i såret mtp at han akkurat har kjøpt nytt privatfly og en yatch.Money talks loudest, selv for Max. Han tar nok en kontrakt til for å sementere økonomien for seg og sine etterkommere for all fremtid. Så kan det hende han surrer seg bort i noe annet som ikke betaler seg for moro skyld etterpå. Jeg tipper han også er såpass kynisk at han går utelukkende etter det beste tilbudet. Han vinner jo VM med den verste bilen i feltet så tror ikke hva slags bil han sitter i er relevant.
Ja, men mye vil alltid ha mer. Han er ikke akkurat en filantrop så hvis han kan tjene x antall millioner dollars for å kjøre i sirkuset 4-5 år til så gjør han det. Hvorfor kaste bort tiden på kjøre racing på tilbud som ingen bryr seg om når han kan kjøre F1 for de store pengene. Han kjører F1 - garantert!Han tjener vist nok 65M USD i året eksl bonuser bare fra RBR, så kommer jo div sponsoravtaler i tillegg. Er den best betalte føreren på griden allerede. Antar han har til salt i såret mtp at han akkurat har kjøpt nytt privatfly og en yatch.![]()
Jeg tror han er fristet til å prøve 2026 modellen av Newey sin Aston. Og ganske sikker på at pappa Stroll er villig til å betale godt for å sikre seg et mesterskap.VER lokkes nok av penger som de fleste andre. Ingen her på Kammeret hadde sagt nei til lønna hans.
Men jeg tror det som smører egoet hans enda mer enn penger nå som han allerede er søkkrik er å kunne skrive seg inn i historiebøkene.
Jeg tror ikke VER legger opp eller bytter sport før han har passert HAM med antall verdensmester titler.
Hvis han skulle bytte lag så vil han aldri bytte til noe annet enn et lag som har en bil han vet han kan vinne i. Uansett hva tilbudt lønn er.
Nja. Tror det er veldig mange andre team som er mer spennende og fristende enn Aston Martin.Jeg tror han er fristet til å prøve 2026 modellen av Newey sin Aston. Og ganske sikker på at pappa Stroll er villig til å betale godt for å sikre seg et mesterskap.
Adrian Newey har nettopp begynt i Aston Martin, han er vel sett på som en av de aller beste ingeniørene i F1. Men han har ikke fått vært med på mye av årets bil. Men 26-modellen til AM vil han ha vært med på og da er den veldig interessant for de gode førerne. Han var i RB tidligere, og man ser jo hvordan den bilen funker nå etter han reiste...Nja. Tror det er veldig mange andre team som er mer spennende og fristende enn Aston Martin.
Ferrari, Mercedes og McLaren. Til og med Williams.
Er det noe jeg har gått glipp av her når det gjelder Aston? De har jo ikke prestert bra i det hele tatt på de to løpene i år. Ingen bra kvalik'er og ingen bra løp.
Godt poengAdrian Newey har nettopp begynt i Aston Martin, han er vel sett på som en av de aller beste ingeniørene i F1. Men han har ikke fått vært med på mye av årets bil. Men 26-modellen til AM vil han ha vært med på og da er den veldig interessant for de gode førerne. Han var i RB tidligere, og man ser jo hvordan den bilen funker nå etter han reiste...