Hva er oddsen på 12-0? Jeg tror jeg går av som vinner på jobb i VM lotteriet, eneste som tippet Tyskland som vinner av VM, resten hadde jo Brasil.
Jeg har litt penger på Tyskland hos Betson/Betsafe. Ølpenger
Spenningsmomentet er vel heller hvorvidt Löw gir dem beskjed om ikke å ydmyke Brasil mer.
Dere så vel the love feast mellom Löw og Felipão før kampen. Löw vet nok hvordan
dette kan føles for Felipão og vil kanskje ikke helle salt i såret. Kan meget vel hende
at Tyskland roer ned veldig. Tipper derfor 5-0 eller 5-1 til slutt.
(Så gjennom tråden før kampen; jeg har stort tipper feil i alle mine poster her ...)
Tyskland - Nederland i finalen.
2-0 til Tyskland.
Enig. Flaks, hjelp av dommere og et fantastisk publikum og fremfor alt at de ikke har møtt et av de gode, organiserte europeiske lagene før nå, førte dem lenger i dette VM enn ferdighetene og spillet deres fortjente. Jeg kommer ikke til å savne filmingen deres, og synes det var på høy tid de røk ut, men at det skjedde på en så ydmykende måte må jo være en katastrofe i verdens kanskje mest fotballelskende land. Stakkars Scolari, han kommer til å bli lynsjet.Deilig! Synes egentlig litt synd på Brazil, men dette beviser bare at de rett og slett ikke er gode nok. Og det har de ikke vært under VM i det hele tatt!
Arhh..hvis jeg var FIFA-sjef skulle en komité humørløse revisorer gå gjennom hver eneste spilte fotballkamp bilde for bilde etter kampen. Alle spillere som ble tatt i trøyeholding, å falle som dominobrikker ved den minste berøring eller gi uttrykk for ekstrem smerte og pine i det ene øyeblikket for å løpe videre som ingenting så snart det er blåst i fløyten, skulle umiddelbart bli fjernet fra turneringen og tvunget til å avslutte sesongen på pikelaget til Barrat-Dues musikkskole. Det finnes knapt noe mer patetisk syn i hele idrettens verden enn store, voksne menn i sitt livs form og med tøffe skriblerier på armene som overspiller verre enn Liv Ullmann og sutrer til dommeren som om han var onkel i barnehagen hver gang triksene deres ikke fører frem. Og, forresten, om dette er det beste dere har å by på, Brasil, blir det ingen pokal i år. Makan til ufortjent seier.
Høres ikke såååå crazy ut lenger nei...
Litt feil å komme med dette nå, men sa lenge før VM til kompiser at Spania og England flopper VM. Nyter selvsagt dagene. Tyskland vinner selvsagt mot Argentina i finalen, men detvet jo alle andre fotballidioter og. La oss heller drøfte nete VM. Dette er jo forutsigbart...