Glashütte Original

men jeg er positivt overrasket over at de skal ta inn JLC. Noen peiling på når dette skjer?

Offisiell åpning skjer i april mener jeg Tom nevnte. Men det er fullt mulig å bestille (og motta) klokker før den tid :D Har hatt JLC-katalogen liggende på sengekanten en stund nå ...

Hvordan er GO i forhold til JLC mtp byggekvalitet, finish og nøyaktighet?

Tenker på JLC Master Control serien vs. GO Pano serien.

Ikke noe å tenke på. Begge vil garantert tilfredsstille dine behov. Du må bare få de på armen og se hvilken som gir godfølelsen, tafsing er mao obligatorisk.

Rettelse: Hvilken som gir mest godfølelse :cool:

+1
Celter, har du unboxet eller lagt ut noen bilder av denne? Du har en så fin samling nå at dette er en oppfordring til å lage en "Celter's klokker". Hører du??

Det var en hyggelig oppfordring. Jeg skal gjøre det, men venter litt, for jeg har en ny innkommende....... Men, kall meg ikke luremus

Jeg foreslår forresten en liten GTG hos Tom når han skal ha offisiell åpning som JLC AD. Han serverer nok champagne, så Minuteman, hvis du kommer bør du ikke ta med kredittkortet ditt:D

Några bilder på min GO

DSCN07291-1.jpg

DSCN06512_redigerad-1-1.jpg

Hälsning
Anders

Tack allihopa!>>>>

Modellen är Hand Date, cal 39. Den kom ut på marknaden 2009. Denna modell är så kallad instegsmodell i "Glashütte familjen" och är därför inte så dyr, som många andra GO. Den är 40 mm och har tydlig urtavla (för en som har dålig syn) Jag tycker att den är både lite sportig och har elegans.

URL=http://forumbilder.se]
885201281120Pe497.jpg
[/URL]

Vänligen

Anders

Det er en fantastisk samling med GO, 1963! Og ikke minst utrolig kult at du er så fokusert...:)

WHOW. For en samling GO. Nå tør jeg ikke vise min GO Senator lenger:cry: Si meg, 1963, du som tydeligvis er en ekte GO kjenner. Hva synes du om GO Panoinverse? Har aldri prøvd den på armen, men det frister med en litt "annerledes" klokke.

Fantastisk samling av GO!! Bilden med GO:n och kamera har jag sett förut. Läcker bild!

Anders