Glashütte Original

WHOW. For en samling GO. Nå tør jeg ikke vise min GO Senator lenger:cry: Si meg, 1963, du som tydeligvis er en ekte GO kjenner. Hva synes du om GO Panoinverse? Har aldri prøvd den på armen, men det frister med en litt "annerledes" klokke.

Det er ingen grunn for at du ikke kan vise din Senator - tvert imot :)

Panoinverse er ikke min greie. Jeg synes den blinker litt mye for min smak.
Men jeg er fasinert av kaliber 66.

Jeg er ingen stor Pano-fan, men akkurat Panoinverse synes jeg gjør hele konseptet verdt alt rotet på skiven ;) Det er ikke akkurat stramt og stilrent, men du verden så kult. Hva er prisen på stålutgaven forresten?

gopitubesb1.jpg

En nydelig og fokusert samling du har, 1963. Trangen til en GO lurer konstant i bakhodet, og de bildene gjorde ikke akkurat havelysten noe mindre. Jeg har lagt min elsk på Senator Seventies, uten noengang å ha sett den annet enn på bilder. Har du som GO-kjenner noen formening om den?

Anders, det er en virkelig vakker klokke du har der, riktig størrelse, alt rett!

1963, hakeslepp. Sport Evolution gjør et eller annet med meg hver gang jeg ser den..

Anders, det er en virkelig vakker klokke du har der, riktig størrelse, alt rett!

1963, hakeslepp. Sport Evolution gjør et eller annet med meg hver gang jeg ser den..

+1. Sport Evolution er en fantastisk klokke.

Apropos Panoinverse, de fås nye til drøyt 60´på Chrono24. Skal forhøre meg litt hos Tidemann.

og siden jeg fikk lov til å vise min Senator:D Her er den:

Unboxing-2.jpg

En helt fantastisk samling med GO du har, 1963! Veeeldig keen på flere av disse, spesielt de to i edelt metall..

@Andsan
Nyyyydelig klokke. Til og med kjerringa nikket såvidt i sofaen her da jeg spurte hva hun mente om den. Og det skjer ikke ofte, for å si det sånn.

@1963
Er det jeg som ikke har fulgt med i timen her, eller er det du?
Jeg, fordi jeg eventuelt ikke har lagt merke til disse skjønnhetene på forumet her, eller du fordi du ikke har postet bildene?
Ikke noe main-stream her i gården, bare rålekkert!
Takk for at du deler. Del mer!

Gjett hvem som skal til Tidemann - om noen år. Om ganske mange år, faktisk. Om jeg lever og har helsa, da. Ja, og bra pensjon, selvsagt.

En nydelig og fokusert samling du har, 1963. Trangen til en GO lurer konstant i bakhodet, og de bildene gjorde ikke akkurat havelysten noe mindre. Jeg har lagt min elsk på Senator Seventies, uten noengang å ha sett den annet enn på bilder. Har du som GO-kjenner noen formening om den?

Senator Seventies vil etter mitt syn bli et design ikon om noen år.
Det er helt klart en klokke som vokser på armen.

Og som med de fleste GO - det er nesten ingen som skjønner hva du har på armen og det er sånn jeg liker det best.

Bare ta kontakt du den dagen du er på kjøper'n så kan det være jeg er på selger'n

Det er notert!
Liker veldig godt PanoMatic Reserve XL (som vel er i hvitt gull), PanoMatic Chrono i rosè er lekkert men mener prisen ikke er like lekker ;)

Senator Seventies vil etter mitt syn bli et design ikon om noen år.
Det er helt klart en klokke som vokser på armen.

Og som med de fleste GO - det er nesten ingen som skjønner hva du har på armen og det er sånn jeg liker det best.

Enig! Mitt eksemplar har vokst på armen i en slik utstrekning at det nesten har vokst fast til armen, og resten av samlingen er blitt kraftig forsømt de siste månedene.

Fant en mini-review av PanoMaticLunar XL med noen fantastiske bilde
eusa_drool.gif

En klokketur til Glashütte er i planleggingsfasen, men blir nok dratt over til neste år. Tenk å kjøpe en GO i Glashütte da
em15.GIF

GO blir aldri feil.
Jeg deler gjerne noen bilder fra min boks:

glashutte_image_1306326.jpg

Du har noen direkte utsøkte eksemplarer GO i samlingenen din, 1963!
Og denne chrono´en er usedvanlig tiltrekkende.
Rosegold har foreløpig ikke "satt seg" helt hos meg, men å se denne hjelper meg så inderlig vel videre på veien frem....;)