GO
Hei,
Det er alltid kjekt å gjøre grundig forarbeide før kjøpet. Så må det bli opp til hver enkelt hva man mest legger vekt på, være seg pris, kortest vei til AD, "norsk-kjøpt" eller ikke osv.
MEN..surprise...vil man ha en GO...,så må man, vel, ja..eh...kjøpe en GO!!
Det hjelper ikke med 20 Rolexer for den del
Personlig har ikke tenkt på hvor mye klokkene mine vil bli/er verdt etc. ved et evt. salg.
Jeg prøver å få til et godt kjøp uansett hvor i Verden det måtte være, og deretter NYTE uret for det det er.
Skulle "The End" plutselig dukke opp, man må banke slukøret på døra til NAV og kjøpe inn så mange poser havregrøt det lar seg gjøre, så får man tenke på salgsprisen da
GO er ikke værre enn andre sjeldne merker som Breguet, BP dressur osv. mht. verdi. Foruten at de til og med er tyske - og det låter neppe greit i hvermansens ører som vurderer et fint ur, men som vet at et skikkelig ur MÅ komme fra Sveits for å være godt, haha
Det blir et lite marked.
Urkjøp som det vi snakker om her inne på TS er "dumme" kjøp uansett fra et pengefornuftig perspektiv, så glem den delen av saken først som sist, mener nå jeg. Kjøpt urene dere har lyst på og Enjoy!
BT