speedieThomas
Støttemedlem
Kjøpte denne i desember og kan absolutt anbefales! Trodde jeg skulle fylle dressklokke plassen, men den er super allsidig og har derfor blitt brukt mye mer enn forventet. Med noen litt casual remmer så blir inntrykket helt annerledes.<Sikle>
.
Så ja hvis noen her har en pent brukt en de vil la gå videre så....
Tror nesten ikke jeg har sett GS moonphase før. Hvilken modell er dette?
Dette er nok en photoshopmodellTror nesten ikke jeg har sett GS moonphase før. Hvilken modell er dette?
Der var jeg visst akkurat for treg. Tror neppe du angrer.
Det _lyser_ dress-ur av denne, passer perfekt til det bruk. Reima er også både behagelig og pen. Ikke at det har hindret meg i å bruke den til hverdags innimellom…Jeg har ikke noe virkelig dress-ur i boksen så dette blir kanskje en fin måte å runde ut/av keeper-samlingen?
Det _lyser_ dress-ur av denne, passer perfekt til det bruk. Reima er også både behagelig og pen. Ikke at det har hindret meg i å bruke den til hverdags innimellom…
Det gjør den definitivt. Har kjøpt 3 casual remmer til den selv og de dresser ned klokka og ser i mine øyne mye bedre ut enn den harde svarte kontrasten fra originalremmen. Gikk for varianter av brunt og grønt som jeg synes kler skivefargen godt. Den grønne har jeg ikke tatt bilde av selv enda så låner Delugs sitt bilde.Håper jo at den funker på litt mer casual type lær-remmer også, siden jeg sjelden faktisk går i full dress.
Latterlig pen. Hvilken modell / referansenummer er det?I 2023? Det kan skje.
Takk. Det er SBGY011, som ble lansert aller sist i desember 2022. Kjøpte den fra AD. Satte på en månefase bare for show.Latterlig pen. Hvilken modell / referansenummer er det?