Endelig. Ny GS på vei inn. Har vurdert denne modellen (altfor) lenge, så artig å endelig kunne bestemme seg.
Quartz, Spring Drive eller automatisk?
8- )
Endelig. Ny GS på vei inn. Har vurdert denne modellen (altfor) lenge, så artig å endelig kunne bestemme seg.
Ingen av delene.Quartz, Spring Drive eller automatisk?
8- )
Ingen av delene.
Manuelt er helt korrekt. Har tenkt lenge på et armbåndsur som må trekkes mauelt. Kanskje den romantiske forestillingen jeg har med et slikt urverk ikke er så romantisk i real life. Må uansett prøve det.Å du har ikke bestemt den delen?
(Eller sikter du til at jeg glemte Manuelt som alternativ?)
Joda, du er spot on i forestillingen, kanskje særlig fordi det ikke er en dato-komplikasjon. Hvor lang er reserven på herligheten?Kanskje den romantiske forestillingen jeg har med et slikt urverk ikke er så romantisk i real life. Må uansett prøve det.
72 timer.Joda, du er spot on i forestillingen, kanskje særlig fordi det ikke er en dato-komplikasjon. Hvor lang er reserven på herligheten?
Likner stygt på den som sitter på egen arm nå. Nydelig klokke.Endelig. Ny GS på vei inn. Har vurdert denne modellen (altfor) lenge, så artig å endelig kunne bestemme seg.
Go for it.Pøvde denne i dag. Vil ha!
Det har jeg alle planer om!Go for it.
Grand Seiko lanserer SBGW291 og SGBW293
To nye varianter med den velkjente 44GS-kassen, i 36,5 millimeters størrelse.www.tidssonen.no
Litt om de nye SBGW291 og SBGW293