GTG-Oslo

Må bare få berømme @acnorway for heftig innsats mot slutten her. Som representant for De Træge takker jeg, og gleder meg :)
 
Redigert av en moderator:
40 påmeldte!!

Dette gleder jeg meg til! :D

Ps! Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger her i denne tråden og på PM :)
 
Redigert:
40 påmeldte!!

Dette gleder jeg meg til! :D

Konge!

Jeg må bare si @acnorway, at.... jeg snakker forresten på veiene av alle deltagerne på den kommende kvelden; Takk for en strålende innsats. Lett for oss andre å ta det for gitt, men vi bør alle være takknemlige for at noen tar i et tak for å organisere en slik event!
 
Redigert av en moderator:
Konge!

Jeg må bare si @acnorway, at.... jeg snakker forresten på veiene av alle deltagerne på den kommende kvelden; Takk for en strålende innsats. Lett for oss andre å ta det for gitt, men vi bør alle være takknemlige for at noen tar i et tak for å organisere en slik event!

+1!!!
 
Redigert av en moderator:
Etter diverse PM skjønner jeg at det blir trangt i både fylletråden og hjelmen utpå søndags morgen.
 
Konge!

Jeg må bare si @acnorway, at.... jeg snakker forresten på veiene av alle deltagerne på den kommende kvelden; Takk for en strålende innsats. Lett for oss andre å ta det for gitt, men vi bør alle være takknemlige for at noen tar i et tak for å organisere en slik event!

:)

Skal nok også rettes en takk mot @Klokkesamler som er initiativtaker og som har vært med i kulissene :)
 
Redigert av en moderator:
Dette her ser jeg virkelig frem til:D stor honnør til initiativtaker. Men jeg håper virkelig at vi blir samlet og ikke spredt utover lokalet. Jeg ser at det byr på logistikk problemer når pågangen er så massiv som den har vært... Men mye av gleden med noe sånt er likeså mye å treffe felles TS`ere som det er å se flotte ur.

Er det forresten noen som kjenner noen i media som kan lage en innholdsrik og anonym artikkel om dette møtet og hobbyen generelt. Her har man jo en gylden mulighet for en spennende story som mange utenforstående ville ha satt stor pris på:cool:
Vi scorer ihvertfall høyt på nerde/spesielt faktoren:p
 
Dette her ser jeg virkelig frem til:D stor honnør til initiativtaker. Men jeg håper virkelig at vi blir samlet og ikke spredt utover lokalet. Jeg ser at det byr på logistikk problemer når pågangen er så massiv som den har vært... Men mye av gleden med noe sånt er likeså mye å treffe felles TS`ere som det er å se flotte ur.

Er det forresten noen som kjenner noen i media som kan lage en innholdsrik og anonym artikkel om dette møtet og hobbyen generelt. Her har man jo en gylden mulighet for en spennende story som mange utenforstående ville ha satt stor pris på:cool:
Vi scorer ihvertfall høyt på nerde/spesielt faktoren:p

Vi kommer til å være godt samlet. Kanskje ikke rundt ett og samme bord, men vi sitter i aller høyeste grad samlet. Etter maten kommer nok folk til å gå litt rundt også :)
 
Om det er stemning for navnelapper og ingen andre har tatt i tak i det, så kan jeg kjøpe med etiketter + et par tusjpenner.

Om det blir lapper så mener jeg at vi skal bruke nickene våre. Tror det var hos Bjerke at vi fikk lapper med våre ekte navn på. Sjelden har jeg vært mer forvirret ...
 
Om det er stemning for navnelapper og ingen andre har tatt i tak i det, så kan jeg kjøpe med etiketter + et par tusjpenner.

Om det blir lapper så mener jeg at vi skal bruke nickene våre. Tror det var hos Bjerke at vi fikk lapper med våre ekte navn på. Sjelden har jeg vært mer forvirret ...

Jeg tror jeg har fått ordnet noe :)
 
Bra! Prøvd å se litt etter merkelapper på nettet, men ser dårlig ut så langt. Flott noen andre er på saken!
 
Konge!

Jeg må bare si @acnorway, at.... jeg snakker forresten på veiene av alle deltagerne på den kommende kvelden; Takk for en strålende innsats. Lett for oss andre å ta det for gitt, men vi bør alle være takknemlige for at noen tar i et tak for å organisere en slik event!

+1! Det er nok mye mer arbeid enn man skulle tro, stor takk til @acnorway og hans komite!

Slenger også på en takk til alle andre som tar jobben med å tromme i sammen TSere til GTGs over det ganske land. :)
 
Redigert av en moderator: