GTG-Oslo

Nei, det synes jeg vi skal ha! Hvis ikke det er for mye pes hadde det vært kult å ha med avataren også :D

Trodde vi hadde en bedre løsning på jobb enn det vi hadde

Det jeg har mulighet til å lage er merkelapper på en dymo-maskin. Det blir da ikke avatarer. Kanskje noen har en bedre løsning eller skal jeg bare kjøre på?
 
Trodde vi hadde en bedre løsning på jobb enn det vi hadde

Det jeg har mulighet til å lage er merkelapper på en dymo-maskin. Det blir da ikke avatarer. Kanskje noen har en bedre løsning eller skal jeg bare kjøre på?

Kan man ikke bare kjøpe sånne klistrelapper i en bokhandel og skrive navn/nick på med sprittusj? Eller er det for enkelt? :)
 
Trodde vi hadde en bedre løsning på jobb enn det vi hadde

Det jeg har mulighet til å lage er merkelapper på en dymo-maskin. Det blir da ikke avatarer. Kanskje noen har en bedre løsning eller skal jeg bare kjøre på?

Bare se bort fra dette. Vi hadde visst en skrivemaskin spesielt for klistrelapper. Da fikser jeg med avatar og hele pakken! :)

(Dersom skriveren er samarbeidsvillig da :p Blir ihvertfall med navn og brukernavn)
 
Redigert:
Bare se bort fra dette. Vi hadde visst en skrivemaskin spesielt for klistrelapper. Da fikser jeg med avatar og hele pakken! :)

(Dersom skriveren er samarbeidsvillig da :p Blir ihvertfall med navn og brukernavn)

Cool :cool: Veldig bra jobba @acnorway !!
 
Redigert av en moderator:
Bare se bort fra dette. Vi hadde visst en skrivemaskin spesielt for klistrelapper. Da fikser jeg med avatar og hele pakken! :)

(Dersom skriveren er samarbeidsvillig da :p Blir ihvertfall med navn og brukernavn)
Sinnsyk innsats. Bare ikke sett standarden så høyt at ingen tør ta det på seg i framtiden...
 
Det blir svart/hvitt, men det får vi tåle :)

DSC_1460_zps742b58b9.jpg


Håper ikke @Juice oppretter sak mot meg over bruk av TS-logo :p
 
Redigert av en moderator:
Da vurderer jeg å skaffe et skilt med nål for seinere anledninger.. Føles nesten som en blindate dette.. Hihihi
 
Dette ser jo ut til å ta helt av. Av og til skulle jeg ønske jeg bodde i Oslo!:( Uten at jeg er deltaker så synes jeg du fortjener skryt, @acnorway. Litt av en innsats du legger ned her. Imponerende! :)

Studietiden som venter meg på østlandet kan ikke komme raskt nok nå. Håper GTG-hyppigheten og deltakermassen holder seg like god i årene fremover:cool:

Ønsker alle en herlig sammenkomst!
 
Redigert av en moderator:
Jeg bare sier det på forhånd: Jeg heter ikke Tore Tore, bare Tore :p

Sorry lappen er allerede trykt opp og du heter Tore Tore :p
Hehe, du får ta med deg korrekturlakk :p

Edit: Får unnskylde meg med at det var programmet jeg brukte sin skyld.
 
Redigert:
Det blir svart/hvitt, men det får vi tåle :)

DSC_1460_zps742b58b9.jpg


Håper ikke @Juice oppretter sak mot meg over bruk av TS-logo :p

Veldig bra... Utrolig proft...

Og stor innsats fra din side... På hele GTG opplegget... Der har du nok Stjerne i boka hos alle gutta... Very Nicceee.... :D :D :D
 
Redigert av en moderator:
Sorry lappen er allerede trykt opp og du heter Tore Tore :p
Hehe, du får ta med deg korrekturlakk :p

Edit: Får unnskylde meg med at det var programmet jeg brukte sin skyld.

Jeg prøver alltid å skylde på andre, men denne må jeg nok ta på meg selv :rolleyes:
 
Jaja, @Tore. Vi har jo minst et par "fornavn-nick" der mannen bak heter noe helt annet, så dette gir bare en ekstra grad av presisjon :)

(Og vi som er gamle nok til å huske vitsene om Kari-Kari kan jo fnise litt for oss selv.)
 
Redigert av en moderator: