- Medlem
- 20. sep. 2013
Nei. Høres fornuftig ut.Noen som har noe imot det hvis jeg printer brukernavn OG fornavn på navnelappene?
Nei. Høres fornuftig ut.Noen som har noe imot det hvis jeg printer brukernavn OG fornavn på navnelappene?
Noen som har noe imot det hvis jeg printer brukernavn OG fornavn på navnelappene?
Nei, det synes jeg vi skal ha! Hvis ikke det er for mye pes hadde det vært kult å ha med avataren også
Trodde vi hadde en bedre løsning på jobb enn det vi hadde
Det jeg har mulighet til å lage er merkelapper på en dymo-maskin. Det blir da ikke avatarer. Kanskje noen har en bedre løsning eller skal jeg bare kjøre på?
Kan man ikke bare kjøpe sånne klistrelapper i en bokhandel og skrive navn/nick på med sprittusj? Eller er det for enkelt?
Trodde vi hadde en bedre løsning på jobb enn det vi hadde
Det jeg har mulighet til å lage er merkelapper på en dymo-maskin. Det blir da ikke avatarer. Kanskje noen har en bedre løsning eller skal jeg bare kjøre på?
Bare se bort fra dette. Vi hadde visst en skrivemaskin spesielt for klistrelapper. Da fikser jeg med avatar og hele pakken!
(Dersom skriveren er samarbeidsvillig da Blir ihvertfall med navn og brukernavn)
Sinnsyk innsats. Bare ikke sett standarden så høyt at ingen tør ta det på seg i framtiden...Bare se bort fra dette. Vi hadde visst en skrivemaskin spesielt for klistrelapper. Da fikser jeg med avatar og hele pakken!
(Dersom skriveren er samarbeidsvillig da Blir ihvertfall med navn og brukernavn)
Det blir svart/hvitt, men det får vi tåle
Håper ikke @Juice oppretter sak mot meg over bruk av TS-logo
Jeg bare sier det på forhånd: Jeg heter ikke Tore Tore, bare Tore
Det blir svart/hvitt, men det får vi tåle
Håper ikke @Juice oppretter sak mot meg over bruk av TS-logo
Sorry lappen er allerede trykt opp og du heter Tore Tore
Hehe, du får ta med deg korrekturlakk
Edit: Får unnskylde meg med at det var programmet jeg brukte sin skyld.