GTG-Oslo

@acnorway @Klokkesamler

Gjør det så enkelt som mulig for dere selv.

Forslag:

Vi har tidligere hatt vellykkede gtg i uformelle omgivelser der klokker har stått i fokus. Mat og drikke for de som ønsket det - noe de fleste stort sett gjorde. Iallfall drikke. Ikke spiseplikt/restaurant, men mer uformelt. Det må ikke på død og liv være på verdens mest folketomme og øde sted, så lenge vi får et langbord eller to for oss selv. Vi blir såpass mange at om noen vil rane oss så skal de jaggu stille mannsterke. Dessuten er jo stedet hemmelig for de uinnvidde.

Dere sender ut PM til alle som har stemt i pollen. Svar = bindende påmelding. Svar må inneholde fullt navn, adresse og telefonnummer. Når dette er på plass kan det sendes beskjed om hvor vi skal møtes.

Ikke la det bli en diskusjon mellom 20-30 mann her inne om hvor dette skal være. Bare tenk på et sted, ring og spør om de har ledig plass for rundt 20 personer, send beskjed til alle påmeldte - og vips, så er det i orden.
 
Redigert av en moderator:
Man skal riktignok være litt forsiktig, men mine 2 cents er at man kanskje bør senke skuldrene bittelitt ift. snakk om sikkerhet osv. I mitt hode virker det smartest å avholde dette på steder med litt folk og i områder med normal/god trafikk. Det viktigste er nok heller å sørge for trygg transport hjem, og at man ikke bør annonsere sted og tid for hele verden i forkant (PM er bra).

Sannsynligheten for at noen skal være dumme nok til å forsøke seg på og lykkes i å rane 20+ voksne menn med massevis av små verdigjenstander i et OK folksomt lokale i et trafikert område er vel forsvinnende liten. Da gjør kjeltringene det i så fall uhyre vanskelig for dem selv... :)
 
Til info er det Super Bowl 2 februar (natt til mandag den 3. februar). Så to dager med "festing" er for meg dessverre uaktuelt. I alle fall i følge kona.
 
Redigert:
Tør jeg foreslå et ukes opphold på Minutemans konekennel. Da blir hun så glad for å komme hjem at du får feste akkurat så mange dager du bare orker @Edzilla
 
Redigert av en moderator:
@acnorway @Klokkesamler

Vet ikke hvem av dere som ble "arrangementsansvarlig" her ;) Men legger en av dere ut et innlegg her når dere har sendt ut PM, i tilfelle noen ikke har mottatt og ønsker å delta? Thanks!
 
Redigert av en moderator:
Da har funnet et egnet lokale! Oppdaget at det var fullbooket enkelte plasser, men jeg mener vi har funnet en fin plass å være nå. Uheldigvis må vi sette et tak på 30 stykker denne gangen grunnet at det ikke er plass til flere.

Siden vi ikke har evig med plasser har jeg i første omgang sendt ut PM til de som har sagt at datoen (1. Februar) passer. Dersom jeg har glemt noen så er det bare å sende meg en PM så raskt som mulig.

Dersom noen av dere som enten ikke har svart på pollen eller har svart at dere ikke kan 1. Februar skulle ha lyst til å komme allikevel så er det fortsatt noen ledige plasser. Så send meg en PM så raskt som mulig så skal vi se om vi får presset deg inn :)
 
Skjønte ikke opplegget med pollen, men jeg er stort sett ledig når det gjelder å gjøre noe fornuftig (som gtg), sååå hvis fortsatt er plass - henger jeg meg på. :)
 
Minner om GTG Lørdag 1. Februar. PM skal være sendt til de som har sagt at datoen passer. Jeg trenger tilbakemelding fra dere som ikke har svart enda :)

Til dere som ikke har fått PM, men er interessert i å være med; Send meg en PM så får vi sikkert ordnet noe :)