GTG-Oslo

Tenker folk å kjøpe mat eller? Kommer til å føle meg så tjukk hvis jeg spiser alene :mrgreen:

Har fått inn noen matbestillinger så det er bare å kjøre på. Jeg kommer nok til å bestille mat selv også :)

Hvor mange av de som kommer skal spise...

Jeg tror jeg skal spise.

Sjekk menyen som har kommet på PM. De har en enorm tapastallerken som sannsynligvis er beregnet på to personer. Om noen føler for å dele en slik med meg så gi beskjed. Regner med at jeg får endret min bestilling hos acnorway om tapas blir aktuelt.

Sjekk menyen som har kommet på PM. De har en enorm tapastallerken som sannsynligvis er beregnet på to personer. Om noen føler for å dele en slik med meg så gi beskjed. Regner med at jeg får endret min bestilling hos acnorway om tapas blir aktuelt.

Selvsagt :) Så lenge endringen skjer før Søndag så ;)

Jeg deler gjerne!

Da er alle plassene på GTG'en fyllt opp. Det vil si at dersom det er flere interesserte så er venteliste eneste alternativ.

Oi oi oi.. Nå økte plutselig interessen for GTG betydelig iløpet av kvelden. Det betyr at dersom noen av dere som har sendt meg bindende påmelding har funnet ut at dere ikke kan allikevel så må dere si ifra til meg snarest (!) slik at vi kan slippe andre til. Jeg skal ringe til lokalet GTGen skal arrangeres på i morgen å høre om det er noen sjanser for å utvide, men jeg kan ikke garantere noe.

Må bare beklage til de som nå står på venteliste. Det så ikke ut som interessen skulle bli så stor som den ble når vi bestilte lokale :(

Helt korrekt mht åpent forum og bruk av PM!

Da vi arrangerte første Panerai GTG for ca 5-6 år siden, (forøvrig på Bristol i Oslo) var sikkerhet svært i fokus.
Bl.a etter tips fra amerikanske Paneristi.
På vår siste GTG var det klokker for godt over millionen på bordet....... :eek:

Nå skal jeg arrestere deg her C! Første GTG fant sted i kjelleren på Dinner :)

Problemet er bare at det ikke er flere fysiske sitteplasser i lokalet. Jeg skal som sagt ta kontakt med dem i morgen for å se om det er noen muligheter for å få noen plasser utenfor chambre separee. Så får vi heller bare mingle å gå litt rundt etter folk har spist og slik :)

Tørr ikke garantere at vi får flere plasser, men jeg skal prøve!

Gladnyhet til alle GTG-spekulanter

Da har jeg fått ordnet en del flere plasser på GTGen og åpner derfor for flere påmeldinger :)
Så meld dere på folkens!

Dersom dere vil ha mat dere gi beskjed iløpet av dagen. Dette fordi at plassen vi skal være må ha inn bestillingene i morgen. Det er mange som har bestilt mat så ikke vær beskjeden ;)

Det vil også være mulighet for et par etterslengere iløpet av uken, men jeg kan ikke garantere at det vil bli mulig for dem å bestille mat.

Minner om dato: 1. Februar

PS! Dersom du mener du sto på venteliste, men ikke har fått PM av meg så må du si ifra :)

Redigert: