GTG-Oslo

PM sendt til dere begge @olemol og @Timekeeper :)

Nå har vi truffet taket på antall dersom alle de som enda ikke har svart skal være med. Er derfor greit om dere som har fått PM svarer så fort som mulig slik at vi kan fylle på med andre interesserte dersom dere ikke kan :)

For andre som er interesserte, men enda ikke har gitt meg beskjed så skriv dere bare opp på venteliste i denne tråden så sender jeg ut PM fortløpende om jeg skulle få tilbakemelding fra noen om at de ikke kommer.
 
Redigert av en moderator:
Har åpnet seg én ekstra plass dersom noen er interessert. Minner også om at det er en sjanse for at det åpner seg flere så det er bare å sende meg en PM :)
 
Jeg vil gjerne få det til, men kan fortsatt ikke bekrefte noe dessverre. Så hvis det passer gir jeg beskjed og kaster meg på hvis det fortsatt er plasser :)

Bra jobba!!
 
Da har jeg fått vite at dama skal jobbe hele kvelden så da er det vel bare å komme seg på første gtg :)
 
Da har jeg fått bekreftet at @Hauk ønsker å være med. Han er ikke på TS lenger dessverre. Så hvis det blir en åpning, må du gjerne sende meg en PM.
 
Redigert av en moderator:
Synd det var 1. februar, jeg ville gjerne vært med :D Får bli en annen gang!
 
Da skal alle påmeldte ha fått en PM angående matbestilling. Dersom du mener du har meldt deg på, men ikke har mottatt denne meldingen så må du sende meg en PM så raskt som mulig :)

Fortsatt noen få plasser igjen dersom noen er interessert. Siste frist for påmelding dersom du vil ha mat er Søndag.
 
Passer dårlig for meg dessverre.
Satser på å dukke opp på neste Oslo GTG.