Gullkorn fra Finn.no

Jeg kjenner selger og kan bekrefte at det er kjøpt hos Lian. ;)
Da er jo den ballen lagt død. Trodde sånt bare var "giveaways" jeg, aldri opplevd at AD har solgt sånt. Prøvde å få bestilt et "tray" ved en anledning og fikk beskjed om at det ønsket ikke Produsenten å selge til private.

• Liker
Reaksjoner: Nergård
Tror neppe dette er solgt av Lian. Det er nok noe selger har fått med seg ved en handel og som enn sann invistor melker han kua max. Det er min teori :cool:
Jeg er selger. Jeg kjøpte den hos Lian for litt mindre enn hva den ble solgt for, men det var aldri min intensjon å tjene penger på handelen. Var en tur innom Lian for noe helt annet, som endte opp i spontankjøp. Helt enig i at det er galskap å bruke så mye penger på slikt, men skjønner ikke hvorfor folk skal kritisere og irritere seg over hva andre ønsker å bruke pengene sine på. Om det er å få tak i nå, vet jeg ikke, så da bestemmer markedet prisen, som alt annet her i verden.

E3EAC87A-D2C0-404B-8721-A28CE601D4C9.gif

Jeg er selger. Jeg kjøpte den hos Lian for litt mindre enn hva den ble solgt for, men det var aldri min intensjon å tjene penger på handelen. Var en tur innom Lian for noe helt annet, som endte opp i spontankjøp. Helt enig i at det er galskap å bruke så mye penger på slikt, men skjønner ikke hvorfor folk skal kritisere og irritere seg over hva andre ønsker å bruke pengene sine på. Om det er å få tak i nå, vet jeg ikke, så da bestemmer markedet prisen, som alt annet her i verden.
Så Lian SELGER Rolex «give-aways»? Høres ut som om det snart ikke vil være mulig å kjøpe Rolex nord for Oslo/Bergen.

Så Lian SELGER Rolex «give-aways»? Høres ut som om det snart ikke vil være mulig å kjøpe Rolex nord for Oslo/Bergen.
Give-aways fordel noen kunder sikkert, men primært effekter de selger for dem som ønsker og flotte seg med Rolexeffekter. Er en egen monter for div effekter.
Ser ikke noe galt i dett! Og forstår ikke hylekoret rundt dette.
Er jo frivillig og evt. handle disse pruduktene.

Rolex stash selges av flere andre forhandlere også. Alt fra nøkkelringer til lærprodukter og golfutstyr. At noen velger å gi det bort er en annen sak.

Lian er vel eneste som har dette liggende i monter.

Give-aways fordel noen kunder sikkert, men primært effekter de selger for dem som ønsker og flotte seg med Rolexeffekter. Er en egen monter for div effekter.
Ser ikke noe galt i dett! Og forstår ikke hylekoret rundt dette.
Er jo frivillig og evt. handle disse pruduktene.
Ok - har aldri sett dette, trodde ikke dette var «lov» My bad!

• Liker
Reaksjoner: Phenix
Rolex stash selges av flere andre forhandlere også. Alt fra nøkkelringer til lærprodukter og golfutstyr. At noen velger å gi det bort er en annen sak.

Lian er vel eneste som har dette liggende i monter.
Ikke bare «stash» som ligger i monter der. Er vel både OP41, DJ41 og Skydweller i utstilling der nå. ;)

Tidløs er vel generelt et litt rart ord å bruke om klokker, men her vil jeg ikke si det treffer spesielt godt som beskrivelse av design heller.

Absolutt en flott klokke, men tidløs?

Screenshot_20210316_084008.jpg