Jeg fikk mail fra Finn om at en annonse jeg hadde favorittmerker var solgt, og det var denne. Søkte gjennom Finn-loggen og denne lå laaaaangt bak. Tipper det er en luring som endret prisen på annonsen like før han merket den som solgt.
Men hva skulle motivet for det være? For moro skyld?Jeg fikk mail fra Finn om at en annonse jeg hadde favorittmerker var solgt, og det var denne. Søkte gjennom Finn-loggen og denne lå laaaaangt bak. Tipper det er en luring som endret prisen på annonsen like før han merket den som solgt.
Tja, kanskje? Aldri skjedelig med en skjelden skjetting
Å bruke den som hal(skjede) er litt spesielt uavhengig om du deler opp ordet (koffert) eller ikke
Så også denne annonsen, men fikk ikke svar og så ble den solgt. Fikk i dag svar da jeg spurte om hva den ble solgt for.Tja, samme øvelse skjer jo her på forumet i stor stil, hvor salgsprisen fjernes fra annonsen etter at salget et gjennomført. Skal ærlig innrømme at jeg heller ikke har forstått hvorfor.
TrollololSå også denne annonsen, men fikk ikke svar og så ble den solgt. Fikk i dag svar da jeg spurte om hva den ble solgt for.
Veldig merkelig greie, hvis det stemmer at en eller annen har kjøpt den for 31500.
Tilstand | Brukt |
---|
Sorte klokker og 41mm BB kassa er normalt svært tungsolgte og med Tudor i fritt fall på brukten så ser jeg ikke helt logikken heller.Ikke akkurat et gullkorn kanskje, men er det ventelister på denne også siden er overpriset?
Eller den pouchen fra Bjerke som gir høy pris
Vis vedlegg 264668
Sorte klokker og 41mm BB kassa er normalt svært tungsolgte og med Tudor i fritt fall på brukten så ser jeg ikke helt logikken heller.
Litt mer hit & hope for så og ende opp midtfjords spår jeg-Logikken er vel sånn sett åpenbar - å satse på at det finnes a bigger fool der ute.
Jaja.