GrimReaper
Støttemedlem
Er et par sylfrekke orddelingsfeil der ogsåFolk som ikke vet forskjell på «å» og «og» er definitivt ikke tørre bak øra!
Er et par sylfrekke orddelingsfeil der ogsåFolk som ikke vet forskjell på «å» og «og» er definitivt ikke tørre bak øra!
Men 9 hjernedøde influensere av ca 5.6 millioner innbyggere er vel ikke så illeSelv om ikke jeg vurderer denne, er det i hvert fall ni andre som gjør det.Vis vedlegg 324343
Jeg skal innrømme at jeg relativt ofte marker slike annonser som favoritt, rett og slett for å følge med på prisendringer og om de blir solgt (eller oftest bare slettet). Spørsmålet jeg ender opp med å stille meg, er om jeg - uten å være aktiv/ha konto på diverse sosiale medier (utenom TS, såklart) - allikevel kan kvalifisere til tittelen influenser?Men 9 hjernedøde influensere av ca 5.6 millioner innbyggere er vel ikke så ille
Konteksten her var vel preget av en viss grad av ironi antageligvis så har vel de andre åtte også en slik grunn til å markere den som favoritt.Jeg skal innrømme at jeg relativt ofte marker slike annonser som favoritt, rett og slett for å følge med på prisendringer og om de blir solgt (eller oftest bare slettet). Spørsmålet jeg ender opp med å stille meg, er om jeg - uten å være aktiv/ha konto på diverse sosiale medier (utenom TS, såklart) - allikevel kan kvalifisere til tittelen influenser?
Er det innafor for en "offentlig godkjent brukthanler" å forholde seg til "mva ukjent"?Strøken Speedmaster (bortsett fra masse merker og riper, da selvfølgelig)
STRØKEN OMEGA SPEEDMASTER MOONWATCH
Nydelig og meget velholdt eksemplar av Omega Speedmaster Professional "Moonwatch".Klokken kommer på stållenke, men er en uovertruffen klokke for den som ønsker å bytte rem etter stemning og antrekk. Få klokker matcher et større spekter av remmer enn Omegas ikoniske Speedmaster.Denne 42mm...www.finn.no
Ihvertfall ikke Norges eneste.«NORGE ENESTE»..
Ble solgt en lik NOS på Klokkeriet for bare et par dager siden.
Vis vedlegg 325098
Kul klokke forsåvidt.
Er det innafor for en "offentlig godkjent brukthanler" å forholde seg til "mva ukjent"?
Det er vel gråsone for privatpersoner, men for en forhandler må det vel være strengere regler?
Eller er det bare jeg som er naiv?
Vis vedlegg 324517
Hvis jeg kjøper klokke av en brukthandler forutsetter jeg at han har orden i sakene, og tar det for gitt at det er moms på min kvittering. Dermed er problemet ute av verden.
.... eller det ville ha vært det om det ikke var for at jeg forstod eller burde ha forstått at ting er snuskete ut fra annonsen.
jeg kan ikke forstå at de kan skrive noe sånt. Det er jo å si i klartekst at de bevisst selger videre varer som er smuglergods.
Hvem er disse løkene her?
[edit]glem det. Det var Urhandel[/edit]
LarsB
Og her dukket det opp enda en, denne gangen til en litt mer spiselig pris.Ihvertfall ikke Norges eneste.
Det er minst 2 til jeg vet om, deriblant min...
Kan det være Marlon Brando sin?Finn en feil, denne tror jeg de fleste klarer Vis vedlegg 325697
Hvis jeg kjøper klokke av en brukthandler forutsetter jeg at han har orden i sakene, og tar det for gitt at det er moms på min kvittering. Dermed er problemet ute av verden.
.... eller det ville ha vært det om det ikke var for at jeg forstod eller burde ha forstått at ting er snuskete ut fra annonsen.
jeg kan ikke forstå at de kan skrive noe sånt. Det er jo å si i klartekst at de bevisst selger videre varer som er smuglergods.
Hvem er disse løkene her?
[edit]glem det. Det var Urhandel[/edit]
LarsB