Høstdepresjon

Sommer klokke to er i boks!
photo_2017-05-18_11-27-10.jpg
 
Det er i alle fall ikke en vårdepresjon på gang, hvor du ser en masse klokker, og ingen du har lyst på :)
Det var vel sånn denne tråden startet, så du er vel (for øyeblikket) kurert. ;) ;) ;)

Er for tiden greit kurert. Enn som lenge som folk sier...
Men det er heller litt andre ting som plager meg for tiden. Er det ikke det ene - så er det det andre. Men har til nå kommet meg heldig ut av det...

En luftetur etter et tøft møte på jobben så er livet igjen verdt å leve...
photo_2017-05-18_15-50-33.jpg
photo_2017-05-18_15-50-25.jpg
photo_2017-05-18_15-50-22.jpg
 
Er for tiden greit kurert. Enn som lenge som folk sier...
Men det er heller litt andre ting som plager meg for tiden. Er det ikke det ene - så er det det andre. Men har til nå kommet meg heldig ut av det...

En luftetur etter et tøft møte på jobben så er livet igjen verdt å leve...
Vis vedlegg 42503 Vis vedlegg 42504 Vis vedlegg 42505

Ser jeg en god, gammel mini-sykkel? Det er jo verdens beste sykkel!
 
Ingen trenger å frykte terror så lenge man har en konsert i etterkant. Eller burde politikerene heller begynne å gjøre noe? Neida, konserter funker best! Slik som i Manchester i kveld.
 
  • Liker
Reaksjoner: UJU
Hvordan ble utfallet av matforgiftningssaken? @Edzilla


Dear Ms. Zilla,


Apologies for the delay in my response as I have been off for a couple of days.

Though we understand that this was a special occasion in which we greatly apologize for your visit not being a memorable experience, unfortunately, as a company policy, we do not refund anything that has been consumed.

After, discussing the matter with the restaurant directors, we would like to offer you a complimentary meal here at Social Eating House at your convenience.

I am sorry if you feel differently on the matter ‎and I truly appreciate you taking time for bringing this to my attention.

I look forward hearing from you shortly.



Kind regards,

XXX XXXXX
General Manager

Social Eating House
58 Poland Street
London, W1F 7NR

T: (020) 7993 XXXX
 
  • Liker
Reaksjoner: Christoffer91
Var der med 2 venner for cocktails til bursdagen min. Har ingenting å utsette på det jeg spiste eller drakk. God service også.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Var der med 2 venner for cocktails til bursdagen min. Har ingenting å utsette på det jeg spiste eller drakk. God service også.

Godt å høre.
Skal spise der igjen 22 september. Så får håpe vi også sitter igjen med en god opplevelse.