Høstdepresjon

Takker for alle tilbakemeldingene her og på pm.
Som flere av dere har nevnt har tråden endret rettning, å blitt som en reisedagbok. I grunn litt artig for meg óg :oops::rolleyes:
"For veien blir til mens du går deg vill."

Et lite bilde mellom dagens flere møter.
1zp14k8.jpg
 
Sitter nå å ser på bilder fra gårsdagens mini-gtg i Oslo. Utrolig hyggelig kveld med mange flotte klokker, å hyggelige folk. Tror august 2015 kommer til å bli husket som en fin mnd.
Legger ut noen bilder senere i dag.
 
Reiser I beg. av Sept for 2-3 uke en tur til Richmond / London min hjemby "I can not or will not be able" gjør layout og tekst som har gjort, helt fantastisk @ Edzilla.

Gleder meg til å lese mer om reisen til Høstdepresjon :D
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Veldig bra @Edzilla . Var jo en episk mini-ferie. Synd at man gikk glipp av Lange-GTGen, men skjønner at AP og JLC er det nye Tissot ...

Har du ballpark estimate på kvelden på Epicure? Fikk kun med meg to-stjerners Relais Louis XVI eller noe lignene, men det var dessverre noe elendig, så den anbefales ikke.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Veldig bra @Edzilla . Var jo en episk mini-ferie. Synd at man gikk glipp av Lange-GTGen, men skjønner at AP og JLC er det nye Tissot ...

Har du ballpark estimate på kvelden på Epicure? Fikk kun med meg to-stjerners Relais Louis XVI eller noe lignene, men det var dessverre noe elendig, så den anbefales ikke.

Sist mini-gtg satt ny standard @Hvalrossen !

Maten i seg selv er ikke så vanvittig dyr på Epicure. Men skal man drikke godt til mate, så blir det litt værre.
Ink. drikke og snacks i Bristol Bar så kom nok regningen på rundt 10k @Hvalrossen
Men book i god tid i forveien. Er totalt 10-12 bord i lokalet.
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvalrossen