Høstdepresjon

Var det slik at du var halvt ungarsk @Edzilla ? Hva er dine synspunkter om Budapest?

Det stemmer @Havvo
Mamma kom til Norge med sin familie i '56 som flyktning.
Budapest er helt rått. Men man bør lese seg litt opp før man bestiller flybilletter, hvis du forstår hva jeg mener.
 
Jepp, forstår hva du mener:) har en kamerat som studerte der, så var og besøkte han en 4-5 ganger for en del år siden.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Ta turen innom Nigel Cabourn "Army Gym" i Henrietta Street. De har fått inn sommerkolleksjonen av samarbeidet med Fred Perry. Inspirert av tiden Fred Perry jobbet som tenniscoach på 50 tallet.

Sommerklærne er sikret ser jeg :cool:
Screen Shot 2016-03-24 at 14.15.39.png
Screen Shot 2016-03-24 at 14.15.50.png
 
Har ett lite chinos-problem. Win Win er supre i passformen. Men helt tragisk angående kvalitet. Docker's utgår på dato, og Levi's Sta-Prest er nesten umulig å oppdrive. Tips til chinos-shopping i London, til en som er kort (174cm) med kraftige lår?
 
Jeg bruker chinos fra Hackett hver dag på jobb. Liker de veldig godt. De har en flott butikk både på Regent Street og Jermyn Street.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Tar som regel turen innom RRL (Ralph Lauren) i mount street, rett nedenfor grosvenor square. Har 2 par med officer's chinos derifra og de er desidert de beste både kvalitetsmessig og passform for min kropp. 178cm og 85 halvatletiske kilo. Morsom butikk uansett om man finner noe eller ikke.

http://www.ralphlauren.com/family/i...1736&cp=11588650.12138268&ab=ln_men_cs_chinos

Takker for tipset @Vegard
Men jeg har virkelig lite sansen for Ralph Lauren. Muligens disse narkobossene i Latin-Amerika har skylden for min forakt for brandet..
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvalrossen
Etter lunsj munch på Bedales, og Lunch på Barrafina så er vi endelig på The athenæum. I følge visse nettsider ett av Londons flotteste Hoteller.
Vi valgte å oppgradere til en suite med utsikt over Green Park. Kan trygt anbefales.
PS! Hotellet har også egen putemeny.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Design junkies legger nok merke til stolen ved skrivebordet :cool:
Ikke noe replica/homage eller faux detta.