Høstdepresjon

Ser at jeg har sett litt feil og at det er nå i januar. Kan jo bruke det som en unnskyldning for å feige ut. :)

Men en dag!

Det var som bare. Hele januar er fullbooket for meg. Så da passet det jo bra. Eller dårlig for oss begge.....
Men dette er vel noe vi og flere burde få til ved én senere anledning @Santos-Dumont

• Liker
Reaksjoner: Entropy
Etter at jeg gjorde det slutt med vinteren for tre år siden (familiens hytte på Sandstulen/Hafjell ble solgt) har jeg mer eller mindre hatet vinteren. Å våkne til en slik dag som dette med minus 8 grader er et rent helvete.

Screen Shot 2016-01-09 at 12.24.39.png

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Redigert:
Mens jeg sitter her å ser på bilder fra sommeren 2015 og 2014 så blir jeg faen meg mer sikker på at jeg bor i feil land.
En ting er sikkert. At jeg skal f@en meg ikke skal bo i Norge i vinterhalvåret når jeg blir gammel.

Screen Shot 2016-01-09 at 12.28.05.png

0.jpg
1 (1).jpg
1 (2).jpg
1 (3).jpg
1 (4).jpg
1 (5).jpg
1 (6).jpg
1 (7).jpg
1 (8).jpg
1 (9).jpg

Redigert:
Vet ikke hva som er verst, snø eller pisseregn. Har selv flyttet over dammen til London nå for å jobbe. I dag var jeg i Soho for å kjøpe lyspærer, av alle ting. Var helt gjennomvåt når jeg kom hjem pga pisseregn når jeg gikk hjem. :( Helt ut av det blå endte jeg også opp med å spise på Yauatcha (Soho er en gåtur fra kontoret :D) på torsdag kveld med en venninne fra universitetet. Koselig plass. Er litt som Dinner på steroider for de som har vært der i Oslo.

Måket i går til ingen nytt. FML!
Har jaggu snødd minst 20cm i går kveld, i natt. :mad:
image.jpeg
image.jpeg

Det er da uendelig mye bedre med bikkjekulde og snø enn bare bikkjekulde.

Er forresten disse sommerklokkene ur som har kommet og gått eller alt fortsatt i ditt eie?

Nettopp kommer hjem etter en hel dag i barnebursdag. Har klart å snø minst 20 cm (Edit: minst 30-34cm) mens vi har vært borte. En kombinasjon med senket bil, store felger og bred gummi som kan være utfordrende. Så da er det bare å gi på å surfe inn i garasjen.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Misunner Senior som har hele innkjørselen sinn i betong med varmekabler. 50kW gjør susen!

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Dingle
Hva eier du per i dag? :)

Speedy fra -69, den lille blå fra F.P. Journe, liten Certina DS som jeg arvet av mamma, gull Ebel som jeg arvet av bestefar, two tone Seiko chrono som jeg kjøpte i Marbella i jappetia. Ellers er det lite bevegelse i samlingen per nå. Har en Daytona på lån. Men lite trolig den blir værende.

Fliser og snø er en maks dårlig kombo. Greit hvis man har varmekabler under. Men det har jeg ikke. Lurer på hva arkitekten tenkte på når han bestemte seg for å flislegger rundt halve huset. Er ikke etter HMS-boka dette.
I sommer måtte rundt 20 fliser byttes som enten hadde løsnet fra limet, eller hadde sprukket. Ser ikke bort i fra at jeg må ringe flisleggeren til våren igjen.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Kjør på med asfalt og varmekabler i den oppkjørselen din. Hva de flisene angår...at det er en arkitekt som har trumfet de igjennom sier sitt :rolleyes:

Kjør på med asfalt og varmekabler i den oppkjørselen din. Hva de flisene angår...at det er en arkitekt som har trumfet de igjennom sier sitt :rolleyes:

Kan ikke nedgradere til asfalt fra herregårdstein. Men varmekabler hadde vært utrolig lekkert.
Å fliser ute har ikke noe i Norge å gjøre. Vurdere å fjerne de for kun å ha pusset betong som ligger under flisene. Snakk om dust av en "arkitekt".

Kan ikke nedgradere til asfalt fra herregårdstein. Men varmekabler hadde vært utrolig lekkert.
Å fliser ute har ikke noe i Norge å gjøre. Vurdere å fjerne de for kun å ha pusset betong som ligger under flisene. Snakk om dust av en "arkitekt".
Nei, det er klart. Kjipt å være etterpåklok da ja..
Enig. Fliser har ingenting ute å gjøre.

Pussa betong er vel heller ikke veldig hmsvennlig?