- Medlem
- 22. aug. 2012
Kjøper nytt. Får trolig ansattrabatt på klubben... To forsterkere er ikke noen dum ide, men rommet er nok ikke ideelt til surroundlyd uansett, eller hva tror du Tore?
Det er helt rått med 5.1 7.1 5.2 og 7.2 men hvor ofte?
For ca 20k er jeg vel better off med stereo?
Jeg er også bit av denne hifi basillen, og selv om jeg alltid har hatt et diskret surround-anlegg, er det stereolyden som er avgjørende for meg. Likevel det er moro de gangene du skal se en skikkelig film at det suser litt rundt ørene.
Jeg har ikke lest hele denne tråden, men dersom du er ute etter satelitt-høyttalere anbefaler jeg å legge penger i en god og diskret sub, ikke for stor, ikke for liten. Skal du ha litt større høyttalere kan en effektforsterker gjøre underverker. De fleste kobles enkelt opp i mot en reciever som gjør at de skrur seg av og på sammen med recieveren.
Ser du får rabatt på hifi-klubben, men kan likevel være verdt å ta en titt på bruktmarkedet i dette forumet: avforum.no. I motsetning til dette klokkeforumet, synes jeg "hifi-folk" ofte er litt dårligere på prissettingen og legger ut ting veldig billig. Ofte med full garanti.
Redigert: