Hopalongs ur 05.09.14

Gratulerer med flott " rootbeer " Hopalong , hvor er vi på serienummer/årstall? Denne er både vakker og frekk.
Tom

Gratulerer med en nydelig GMT!:D

Fantastisk historie!

Hockeyhår ,rød Mustang, Gull, Horer, Hallik og Nipple dial!:D 80tallet var litt av en tid! he he!:D

Gratulerer med nok et flott ur, og fantastiske historier, du har virkelig ordet i din makt og dette har blitt en lengre kveld enn jeg hadde trodd, men måtte få med meg dine innlegg og historier - morsom lesning

Gratulerer Hopalong. Jeg tror knapt det finnes en klokke som bedre representerer 70-tallsestetikken enn akkurat den der. Fargen på skiven er identisk med veggfargen på gutterommet mitt, malt sånn ca. 72-73. ;)

Strålende historie, klokken...., eh, vel, jeg er nok ikke kommet lenger i min horologiske utvikling enn at jeg synes klokken er "grusom" :). Den formelig roper pimp:cool: lang vei.......

Godt fortalt! Fikk et tilbake til barndommen-øyeblikk og somrene på en seter i Nordfjord. Gleder meg til å se klokken ved neste anledning.

Noterte i min nyttårskavalkade at mye (allt) Hopalong skriver er noe av fjorårets høydepunkt.
Så blir og fallet 2013 ser jeg tre dager ut på nyåret.

Grattis med nipples, en høyst trivelig barndom av hva det virker og en helt unik evne å sette ord på ting og passasjer i ditt liv.

(Ps. Er det slik å forstå at Morini er bror din?)

Takk for hyggelige tilbakemeldinger:)

Tom Henriksen skrev:
Gratulerer med flott " rootbeer " Hopalong , hvor er vi på serienummer/årstall? Denne er både vakker og frekk
Serienummeret er i seks millioner, hvilket daterer klokken til ca. 1980.

adamskater skrev:
(Ps. Er det slik å forstå at Morini er bror din?)
Det stemmer. :)

Jeg begynte dagen med lenke, men da jeg oppdaget alle stasjonsvognene som sirklet rundt kvartalet kjørt av menn med flakkende blikk, skiftet jeg til en rem fra Hodinkee. Og på den tror jeg klokken skal få sitte en stund.

0E4B5FB4-CAF9-465B-9532-1B0D30B878F1-117-00000214D930A1BB.jpg

EE615491-3EC4-4543-98C2-653CAA9CDBBA-117-00000214DE98B0E1.jpg

La nylig ut WTB Rootbeer, men skal prøve å glede meg på dine vegne allikevel............

:D :D :D

Gratulerer med nok et nydelig stykke Rolex :D

Hva, har jeg ikke kommentert her? :confused:

Sykt bra historie Hopalong, og for en klokke. Haha. Den kledde den lærremmen på siste bildet uforskammet godt, nyt den!