Humortråden

Noen raske siden det er fredag

Noen raske Fredagsvitser
......................................................
LITT OPPLÆRING I JUS:

En bonde på bytur ble kjent med en fiskerfrue, faktisk så godt kjent at det endte med farskapssak.
Til alt hell var fiskeren en storsinnet sjel som tilga kona og beholdt både henne og den nye ungen.
Men han forlangte en ting: Bonden skulle betale forsørgerbidrag til ungen.

Dette aksepterte ikke bonden, og saken endte i retten, der bonden viste til
Jordloven § 36 2. ledd, pkt.=20 D, som lyder:
Hvis en del av bondens sæd faller på annen manns grunn, skal grøden tilfalle grunneieren.

Fiskeren protesterte ikke på det, men påberopte seg
Lov om fiske og fangst, pkt.=20 16, der det står:
Hvis faststående redskap settes innenfor grunnlinjen til annen manns grunn, skal det kappes så tett inntil festet som mulig, for dermed å hindre at ny skade oppstår.

Bonden aksepterte forsørgerbidraget

****************************************************************
Kjeften hos menn er raskere en hjernen!
............................................
My wife asked me,
"How many women have you slept with ?"


I proudly replied, "Only you, Darling.
With all the others, I was awake".


Hospital Visiting Hours are 10 AM to 8 PM.

****************************************************************

Samer og Nordlendinger historier
.................................................
Samen leste i avisa om en kar som hadde blitt slått i hjel av kona med ei gryte, og tenkte: For en syk verden vi levve i! Ka faan hadde han på kjøkkenet å gjære?



"En nordlending stod og urinerte i en hage på Oslo`s beste vestkant da en meget fin frue passerte. "Det er det groveste jeg har sett", utbrøt hun.

"Tus`n takk" svarte han, "mæn ka du syns om længda?"

...........................................................................
"Samtale fra livet i Kautokeino:

Berit Anna: Jeg så Johan Mikkel var hos deg i natt?

Anna Berit: Ja, vi pulte og drakk kaffe.

Berit Anna: Javel. Ka han ville?


:cool:
 
Finn bilannonse som rullerer på nettet om dagen. Har tatt med de beste punktene. Ekstra artig at dette er en sambygding av meg.

_____________________________________


Nissan Pick-up fra 1986:

Har ingen kjente feil, de fleste feilene er av ukjent karakter for de fleste som ikke har inngåene kjennskap til King Cab.

Hvis blått interiør kommer på mote de nærmeste ukene kan du her kjøpe en bil som vil slå skikkelig ann, i alle fall når det gjelder interiørfargen.

Ingen servicer fulgt, i alle fall ikke de siste par årene.

Håndbrekklampa virker, det er jeg sikker på siden den lyser hele tiden.

Både Lav- og Høyserie på firehjulstrekken - bilen fungerer godt i begge innstillingene, men går marginalt raskere i H-serien (tror jeg)

En mengde ekstrautstyr følger med, som ett av bildene viser - jeg nevner : En hel kanne spylerveske, brukt isskrape (nesten ubrukt da jeg har brukt et CD-cover i hele vinter siden isskarpa har ligget under sete), og ikke minst et kvartfull jerrykanne med diesel. Sistnevnte burde trukket opp prisen på bilen med ca 48 kr, men jeg inkluderer det altså i salgsprisen.

Noen har kommentert at refleksvesten på bildet jo også er ekstrautstyr - ikke enig, den er standardutstyr og den kan du like gjerne ta på deg, og beholde på, fra du setter deg i bilen til den stopper langs veien.

Det følger med 8, åtte, ekstrahjul med felg - allle helt utslitt (men felgene kan skrus opp på veggen for de er fine å henge vannslanger osv på...hvis du har hus da)

Tidligere eier er fra Drammen, noe som må anses som et pluss

_____________________________

Det hører med til historien at bilen raskt ble solgt ...
 
Benny Hill-musikk dubbet over ravedansing: Priceless

[video=youtube;8pQAWOCofXo]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8pQAWOCofXo[/video]
 
Noen år gamel denne her, men det har ikke så mye å si!
[video=youtube;gmOTpIVxji8]http://www.youtube.com/watch?v=gmOTpIVxji8[/video]
 
[video=youtube;dwftR3s49FI]https://www.youtube.com/watch?v=dwftR3s49FI#t=182[/video]

Virker jo lekende lett å melde seg ut av staten
 
Genialt!:D
Og jeg som var bekymret for at legemiddelindustrien skulle mangle kunder i fremtiden...:rolleyes:

Betyr dette at jeg kan slippe å betale baksmellen i år?:mrgreen:

Eller kanksje du etterhvert kan la huset ditt gå til tvangsalg med vilje....

Velkommen til Ingunn Sigurdsdatters blogg - Ukas Blogg

På bloggen kan man lese dype uttalelser som: - "Sammen med en gruppe mennesker etablerer et søksmål mot staten fordi vi mener at staten ikke lenger er legitim, og vi tenker at dette er en betimelig og viktig debatt vi ikke kan komme utenom. Mer om dette under fanen Folkedomstol."
 
Redigert:
Kom igjen a gutter! Det var jo mannen som hadde den beste kommentaren!

"hvor hun blir tvunget til å lage vår-ruller på sitt eget kjøkken!"

30 sek etterpå:- "men dette gjør jeg jo helt frivillig da"

Jeg ber til høyere makter om at slike individer aldri får barn! :)
 
Min post nummer 1000! (Hverdagshumor)

Min PostNr 1000!!!
I mangel av planer om UnBoxing ble det en Fredagsvits! (Har nå vært flere dager uten innlegg, så her måtte "noe" til...).
---------------------------------------------
Denne fredagen er det en litt spesiell en. En så kalt "Hverdags humor sak" som egentlig ikke blir mer artig enn hva du selv gjør det til. Slår dette ann, så blir det ofte du kan trekke på smilebåndet!

Derfor! Saken er slik:

Når du ser en reklame, så tenk deg tanken at dette er en reklame, ikke for det vanlige produktet, men i stedet; kondomer.

Derfor; Hvordan ville du da tolke følgende reklamer?

Microsoft_-_Where_do_you_want_to_go_todaysvg.png


Pepsi-Generation.jpg


MAXBO_Klart_du_kan-1.jpg


MG-Safetyfast.gif


NikeJustDoIt.png


nokia1.jpg


Hoeyre.jpg


cocacola-Youcantbeatthefeeling.jpg


Gilde-Detkjennespaasmaken.jpg


Kims_Kos.jpg


Maarud_footerSlogan.jpg


Meny.jpg



-------------------------------

Ha en fin helg!

8-D
 
Dette er jo dessverre et tilfelle for psykiatrien og ikke en humortråd.

Ikke enig. Ingunn Røiseland alias frikvinne Ingunn Sigurdsdatter er har et forholdsvis stort navn innenfor den konspiratoriske delen av alternativbevegelsen. I tillegg til å være healer, Prinsesse Märtha Loise-elev og generelt full av temmelig ufarlig åndelighetsnonsens, har hun vært svært aktiv innenfor vaksinemotstand, organiserte hatkampanjer mot skeptikere og andre potensielt skadelige virksomheter. Hun følger de fleste klassiske konspirasjonene om NWO, Illuminati, chemtrails, 9/11 osv. De vrøvlete ideene om utmelding av samfunnet og etablering av frisoner er ikke hennes, men er hentet fra den amerikanske paranoide og geriljaaktige freeman-bevegelsen. Retorikken på sidene hun frekventerer, som I Lyskilden, Nyhetsspeilet, Vaksinemotstand og andre er såpass ekstrem at det forlengst har bikket forbi det komiske og inn i det skremmende. Slike som henne burde henges ut på hver eneste humorside i hvert eneste forum på nettet, som vaksine og preventivt tiltak.

Forøvrig: Litt om kritisk tenkning

Men, for å holde oss til topic: Min favorittkonspiratoriker:
[video=youtube;CSefi7Pk-0U]https://www.youtube.com/watch?v=CSefi7Pk-0U[/video]
 
Redigert: