Hva er din "grail"?

Uten tvil denne!

7daf486bbb4f7635cb7d799994d044b3.jpg

Vacheron Constantin Vladimir :)

Redigert:
Hvis pris ikke er en faktor, men jeg allikevel skal kunne forsvare å vise meg ute uten bodyguard, er det inget snakk om at AP RO 15300 blå skive troner der.

Selv om en del ALS'er og en å annen PP Nautilus kunde fristet :)

Hvorfor ikke gå for noe som er ulikt alt annet. Denne (Lange Zeitwerk) er unik og ticker av de fleste kriteriene for en grail.

LangeSohneHANDWERKSKUNST02.jpg

Gammelt dykkerur? Not so much :cool:;)
Tuller med dere. :)

Hadde nok siktet mot noe slikt :eek:
patek philippe 5270 Perpetual Calendar Chrono

Patek%20Philippe_5270G_2330_Big_HD-1.jpg

patek-5270-2.jpeg

1000w

patek_image.2199063.jpg

Hadde hatt denne som beater for de røffere oppdragene ;)
market_image.1151477.jpg

Sykt. Dette er nettopp mine 2 også! Synd at 5270 ikke er automatic. Må trekkes endel den etterhvert..

På en søndags morgen tror jeg det må bli denne. Men prisen hadde vært ALTFOR høy!

02

...sorry- klarte ikke å la være å dele :p

Her sitter jeg å sniker meg til litt TS-tid i kirken, og blir selvfølgelig busted akkuratt når jeg blar forbi dette bildet.

Er det mulig!

Grails uten å tenke på $
460341d1308957928-jlc-vs-glashutte-need-your-help-panomatic01.jpg

460342d1308957929-jlc-vs-glashutte-need-your-help-90-02-02-02-041.jpg

audemars-piguet-royal-oak-offshore-37mm-chronograph-watch.jpg

Men siden jeg skal omskoleres og bli student kan jeg nok se langt etter dette. :eek:

UN Freak er nok så nærme grail som jeg kommer..
Utover det skulle jeg gjerne hatt tilbake GO Panomatic'en som forsvant ut i fjor :eek: (angrer...)

UN Freak er nok så nærme grail som jeg kommer..
Utover det skulle jeg gjerne hatt tilbake GO Panomatic'en som forsvant ut i fjor :eek: (angrer...)

Jeg var så heldig og få plukke på et par(!) YN Freak modeller når jeg var innom Nymans Ur ifjor sommer.
Heftige klokker:cool:

Akkurat nå er 5712 ganske høyt opp på listen.

Det var rett og slett love at first sight da vi var hos Bjerke og prøvde den....

Mye jeg vurderer å droppe for å kunne realisere en slik en dag.... Det er vel et tegn på ekte kjærlighet :p

Jeg har ingen grail og kjipt er det.... Som enklokkesmann hadde det vært så greit å ha en grail, da hadde det bare vært å jobbe mot det ene uret. . Min grail er enda ikke produsert eller så har den foreløpig gått meg et hus forbi..... :(