- Medlem
- 6. des. 2013
Jeg har sett en god del Rolex reklame på TV : Discovery Channel for eksempel.
Alle i Norge som har kabel TV eller satellitt har sikkert sett disse også. Også på mange sport arrangement.
Hvis du basere deg på NRK etc... Da ser du ingen Rolex.
Og dessuten, Norge er ett liten land av bare 5 millioner innbygger: Rolex satser ikke på Norge spesielt.
Rolex er ikke så populær i Frankrike som i Norge: Det kan jeg si.
Det har kanskje noe å gjør med den Amerikansk kultur som står nærmere Norge en Frankrike: Fordi i USA, Rolex er på toppen av sin fjell siden den Wall Street golden-boys era fra 80-90 taller...
Har ørten kanaler via parabol, men ser kun på en brøkdel av dem. Kona og ungene derimot ser på en del kanaler - og Rolexreklamene på de kanalene kan tydeligvis ikke være så effektve, for det er kun meg som ikke ser reklamene for Rolex som anskaffer og snakker om Rolex. De andre bryr seg døyten om Rolex (heldigvis).
Kan være at Norge er et lite land, men nå tolker jeg at majoriteten på forumet som har Rolex bor i dette lille landet og at selv om det er lite er det mest relevante for diskusjon om poenget med Rolex. Hvis tråden er ment som en global diskusjon, ja da kan det stille seg litt anderledes.
Selvsagt er Rolex hypet. det er også PP, AP, Hublot, Omega og en haug andre. Det gjør ingenting så lenge man vet det er hypet. Til og med vintage er hypet. Det gjør heller ingenting.
Redigert: