Hva fa.. er poenget med Rolex

Jøss. Hvordan er det du leser innleggene i denne tråden? De fleste som skriver her er jo fanboys. Bortsett fra @Hammerfjord da. :)


Blei kanskje litt på spissen den ser jeg ja. Men jeg leser det nøyaktig slik det ser ut for meg. Jeg ser at det er noen som liker Rolex. Jeg ser også at noen ikke liker det. Syns bare det er litt kjedelig at noen må utrykke hvor negativt de tenker om f.eks Rolex så og si hver gang de skal snakke om det som da er Rolex i dette tilfellet. Men det er vel noe bare jeg tenker da. Det er mange ting jeg ikke liker heller, men føler vel kanskje at jeg ikke trenger å utrykke meg om alt hver gang temaene blir tatt opp. Bortsett fra at folk ikke skal være kjipe på TS da ;) hehe. Ha en god kveld folkens.
 
Redigert av en moderator:
Jeg har to Rolexer, eller Råålæx som jeg egentlig liker å si da. Det er de to desidert mest behagelige og "nice-feeling" urene JEG har hatt/har.
Jeg kjører også en Chevrolet Tahoe. Jævlig bra bil, fy faen. Mange vil kanskje si de har kjipt interiør og en noe tørst motor, men JEG digger den.
Bor i Bergen gjør jeg også. Verdens beste by, det kan vel ingen si noe på? JEG har det helt fantastisk her.
Min nyfødte sønn er desidert verdens vakreste. Det synes JEG.

Disse folkene som kjører Mercedes og BMW og mener at min bil er noe drit gidder jeg ikke bry meg så mye med.. Haha, stakkars folk, må være noen mindreverdighetskomplekser inne i bildet når de bare skal bruke tid på å snakke om Chevyen.

Er så enig med deg. Ikke at Chevrolet Tahoe er en bra bil, eller at Bergen er verdens beste by. Men holdningen din. Ingen skal fortelle deg hva som er best, eller dårlig. Det er kun du som vet hva som er best. I alle fall for deg. Å kanskje dine...

Så til det @adio ORD! Eller Word som de sier i US A
 
Redigert av en moderator:
Redigert av en moderator:
Rolex er og blir en markedsføringsvinner, de når folket der ute. De selger kvalitet til høy pris, ja. For høy, muligens? Men de selger så det holder, de har et flott utvalg som de fleste elsker og betaler for. Hva poenget er, driter i hvert fall jeg i. Rolex er en vinner i klokkeverden, lik det eller ikke, Rolex har uansett "vunnet poenget" og er sikkert lykkelige med det ;)

Her er et par av mine grunner:

CF460A73-2CBF-4479-98DA-CFF989B62EE1_zpsqlavgzaw.jpg

 
Redigert:
Blei kanskje litt på spissen den ser jeg ja. Men jeg leser det nøyaktig slik det ser ut for meg. Jeg ser at det er noen som liker Rolex. Jeg ser også at noen ikke liker det. Syns bare det er litt kjedelig at noen må utrykke hvor negativt de tenker om f.eks Rolex så og si hver gang de skal snakke om det som da er Rolex i dette tilfellet. Men det er vel noe bare jeg tenker da. Det er mange ting jeg ikke liker heller, men føler vel kanskje at jeg ikke trenger å utrykke meg om alt hver gang temaene blir tatt opp. Bortsett fra at folk ikke skal være kjipe på TS da ;) hehe. Ha en god kveld folkens.

Tenk så kjedelig det hadde vært på forumet hvis ikke noen turde å "provosere" litt å kaste inn noen brannfakler innimellom :)
Nå er det jo bare 95% av oss på tidssonen som er Rolex fans, når de 5 siste joiner blir det ikke mye å diskutere lenger :)

Jeg har endel klokkevenner(klokkenerds) som omtaler Rolex som nybegynner klokker.
Når vi treffes for å deale kan jeg bare glemme å ta med Rolex, det er de helt uinterresert i.
Nå skal det sies at de alle har hatt mange Rolexer, jeg har plukket opp endel av de:)
Nå er de ferdig med Rolex, å jeg
blir rett og slett mobbet når jeg kommer med Rolex.
 
Rolex er og blir en markedsføringsvinner, de når folket der ute. De selger kvalitet til høy pris, ja. For høy, muligens? Men de selger så det holder, de har et flott utvalg som de fleste elsker og betaler for. Hva poenget er, driter i hvert fall jeg i.

Her er et par av mine grunner:

CF460A73-2CBF-4479-98DA-CFF989B62EE1_zpsqlavgzaw.jpg


To svært gode grunner også. Spesielt den siste.
 
Blei kanskje litt på spissen den ser jeg ja. Men jeg leser det nøyaktig slik det ser ut for meg. Jeg ser at det er noen som liker Rolex. Jeg ser også at noen ikke liker det. Syns bare det er litt kjedelig at noen må utrykke hvor negativt de tenker om f.eks Rolex så og si hver gang de skal snakke om det som da er Rolex i dette tilfellet. Men det er vel noe bare jeg tenker da. Det er mange ting jeg ikke liker heller, men føler vel kanskje at jeg ikke trenger å utrykke meg om alt hver gang temaene blir tatt opp. Bortsett fra at folk ikke skal være kjipe på TS da ;) hehe. Ha en god kveld folkens.

I jungelen av Paris hvor jeg har vokst opp: Har jeg lært at den som holder kjeft for sine meninger er den som bli oppfattet som feig.
Den som er oppfattet som feig er snart ett offer: Veldig snart.
Over det: Har jeg alltid hatt mine meninger, uansett prisen. Og ja, jeg har tatt i trynet, og ja jeg har gitt tilbake hver gang.
Mine meninger er styrt av fakta og den brutalt virkelighet.

Rolex fikk 200+ ganger mer skrytt på TS enn kritikk faktisk.
Problemet er egentlig at så snart kritikken kommer, blir det en "føcking freakout" fra mange folk. Why??
TS forumet og sin kysskyss vennlighet skal ikke gjør meg til å skifte: Til nå har ingen her hatt nok baller til å møte meg i virkelighet.
Til og med når de kommer forbi i byen hvor jeg lever og at jeg inviterer dem ved PM.
Her er den første utfordring jeg lager ut: Skal noen ha nok hår på kuller for å omgå meg i en klokkeprat i 4 øyer?
Prat: Ikke cage-combat:rolleyes:
Da blir det sikkert noe annet som kommer ut av alt av det der: Liksom "Hammerfjord" den som er en hater som liker å hate...:confused:
 
Mange hode innlegg her, men basert på egne erfaringer vil jeg få påpeke at har du noen gang lurt på hvor Rolex kom fra, eller hva gjør det tick? Hans Wilsdorf gått ut i verden vi dele mer enn et halvt århundre siden , eller gjorde han det? Kanskje han er mer levende i dag enn noensinne?
Hvis du noensinne har lest noen av mine super - detaljert Rolex historien historier , du vet jeg ikke bare publisere en haug med pene bilder med tekst . I stedet , jeg gjør mitt beste for å plassere deg i romskip setet slik at du kan leve gjennom hendelsene , og det er akkurat det jeg har gjort med denne utrolige historien.
Til beste evne , jeg prøver å vise deg ting fra Hans Wilsdorf perspektiv , alt i kronologisk rekkefølge . På denne måten får å leve gjennom hele opplevelsen , og se hva Hans Wilsdorf så - første - hånd .
Til tross for det faktum Rolex er en av de mest anerkjente merkene på jorden i dag , svært lite er kjent eller har vært publisert på historien sin høyt drevet, gåtefulle og ultra innovative grunnlegger , Hans Wilsdorf . Mannen verden kom til å vite så Hans Wilsdorf ble født i 1881 med fødselen - navnet Hans Otto Wilhelm Wilsdorf .
Hans Wilsdorf var en robust individualist minimalist strategist stilist maskinist med en absolutt forpliktelse til dyktighet som fortsatt i dag . Hans Wilsdorf hadde filosofisk og mekanisk innsikt i strategisk design og markedsføring , og nektet å inngå kompromiss kvalitet.
"Vi ønsker å være den første i feltet, og Rolex bør bli sett på som den eneste -the best." -Hans Wilsdorf ( 1914 )
Før du skriver denne historien , var det bare tre kjente fotografier på hele World Wide Web av Hans Wilsdorf , og en av dem var eksklusivt til Erfaringer og filosofi. Ikke bare var det svært få bilder, men , svært lite sammenhengende skrift på Hans Wilsdorf historie ? Så mye, det virkelig virket som om Hans Wilsdorf aldri eksistert eller blitt et spøkelse av former.
Dette er spesielt rart, siden , mens Hans Wilsdorf var i live, hans navn dukket opp på hvert stykke Rolex reklame og sikkerhet materiale. Så hvordan og hvorfor gjorde han forsvinne? Var det ved design, eller gjorde tid rett og slett glemme ham ?
Noen sa en gang "Historien virker ikke som historie når du lever gjennom den. " Det er mulig tiden glemte Hans Wilsdorf , men Jeg fant ut at å være helt uakseptabelt for mange, mange grunner.
Sannheten er , jeg er ekstremt glad i å lære så mye som jeg kan om Hans Wilsdorf , siden hans sjel er i hvert Rolex noensinne laget , inkludert alle nye Rolex og OL-pins produseres i dag . Jeg tror denne historien vil kaste vesentlig lys på spøkelset av Hans Wilsdorf , og jeg håper å bringe ham tilbake til livet i all sin herlighet og prakt.
 
Redigert:
Jøss. Hvordan er det du leser innleggene i denne tråden? De fleste som skriver her er jo fanboys. Bortsett fra @Hammerfjord da. :)

Tenk så kjedelig det hadde vært på forumet hvis ikke noen turde å "provosere" litt å kaste inn noen brannfakler innimellom :)
Nå er det jo bare 95% av oss på tidssonen som er Rolex fans, når de 5 siste joiner blir det ikke mye å diskutere lenger :)

Jeg har endel klokkevenner(klokkenerds) som omtaler Rolex som nybegynner klokker.
Når vi treffes for å deale kan jeg bare glemme å ta med Rolex, det er de helt uinterresert i.
Nå skal det sies at de alle har hatt mange Rolexer, jeg har plukket opp endel av de:)
Nå er de ferdig med Rolex, å jeg
blir rett og slett mobbet når jeg kommer med Rolex.

Selvfølgelig, vi kan jo snakke om Rolex ;) neida, inetressen er stor for andre merker. Men trist å høre at du blir mobbet for at du går med Rolex. Jeg kan godt ta over de Rolexene du evt. har mot en bitteliten symbolsk sum så slipper du å bli erta. Her blir tatt godt vare på. :D

I jungelen av Paris hvor jeg har vokst opp: Har jeg lært at den som holder kjeft for sine meninger er den som bli oppfattet som feig.
Den som er oppfattet som feig er snart ett offer: Veldig snart.
Over det: Har jeg alltid hatt mine meninger, uansett prisen. Og ja, jeg har tatt i trynet, og ja jeg har gitt tilbake hver gang.
Mine meninger er styrt av fakta og den brutalt virkelighet.

Rolex fikk 200+ ganger mer skrytt på TS enn kritikk faktisk.
Problemet er egentlig at så snart kritikken kommer, blir det en "føcking freakout" fra mange folk. Why??
TS forumet og sin kysskyss vennlighet skal ikke gjør meg til å skifte: Til nå har ingen her hatt nok baller til å møte meg i virkelighet.
Til og med når de kommer forbi i byen hvor jeg lever og at jeg inviterer dem ved PM.
Her er den første utfordring jeg lager ut: Skal noen ha nok hår på kuller for å omgå meg i en klokkeprat i 4 øyer?
Prat: Ikke cage-combat:rolleyes:
Da blir det sikkert noe annet som kommer ut av alt av det der: Liksom "Hammerfjord" den som er en hater som liker å hate...:confused:

Jag skal ikke legge meg inn hva du er oppvokst med. Jeg bare skjønner ikke hvorfor du er så veldig opptatt av å ha rettferdighet på Rolex varemerket som du selv skriver? Hvilken nytte har det annet enn at du evt. får rett. Folk vil jo fortsatt kjøpe det.
 
Redigert av en moderator:
Vel..Nå vet jeg ikke med dere andre her inne, men jeg har fått uhorvelige mengder med damer på grunn av Rolex'en min.
Gjerne i kombinasjon med åpen skjorte og trange skinnbukser.
Jeg tror jammen meg noen karer også har vært på nippet til å "hoppe over gjerdet" ved et par anledninger også...

Det er her du tar feil, @UJU.
Det er ikke Rolex'en(e) som er årsaken, det er den røde buksa :cool:
 
Redigert av en moderator:
TS forumet og sin kysskyss vennlighet skal ikke gjør meg til å skifte: Til nå har ingen her hatt nok baller til å møte meg i virkelighet.
Til og med når de kommer forbi i byen hvor jeg lever og at jeg inviterer dem ved PM.
Her er den første utfordring jeg lager ut: Skal noen ha nok hår på kuller for å omgå meg i en klokkeprat i 4 øyer?

@Hammerfjord
Jeg setter stor pris på din kunnskap og det du bringer til forumet. Nå har jeg lest din mening om Rolex så mange ganger at jeg er godt kjent med den, men i utgangspunktet har jeg ikke noe problem med å lese den flere ganger. Det kan jo alltids være noen nye på forumet som ikke har lest dine innvendinger mot merket. Og bare så det er sagt; jeg synes alltid det er bra at man får belyst både positive og negative sider med alle produsenter.

Når det gjelder uttalelsen som jeg har quotet over fremstår dette som en uttalelse fra en usikker 10-åring som har lite annet å spille på enn at han er litt større enn sine klassekamerater. Mener ikke å fornærme deg eller å sørge for at du legger meg for hat, jeg synes bare det er unødvendig med slike uttalelser i hytt og pine. Litt underholdende, men unødvendig. Hold deg heller til klokkeprat. Du er forøvrig velkommen til Drammen for en kaffe og klokkeprat når det måtte være, selv om ballene mine ikke er så veldig hårete.

Hilsen en som ikke eier en Rolex
 
Redigert av en moderator:
@Hammerfjord
Jeg setter stor pris på din kunnskap og det du bringer til forumet. Nå har jeg lest din mening om Rolex så mange ganger at jeg er godt kjent med den, men i utgangspunktet har jeg ikke noe problem med å lese den flere ganger. Det kan jo alltids være noen nye på forumet som ikke har lest dine innvendinger mot merket. Og bare så det er sagt; jeg synes alltid det er bra at man får belyst både positive og negative sider med alle produsenter.

Når det gjelder uttalelsen som jeg har quotet over fremstår dette som en uttalelse fra en usikker 10-åring som har lite annet å spille på enn at han er litt større enn sine klassekamerater. Mener ikke å fornærme deg eller å sørge for at du legger meg for hat, jeg synes bare det er unødvendig med slike uttalelser i hytt og pine. Litt underholdende, men unødvendig. Hold deg heller til klokkeprat. Du er forøvrig velkommen til Drammen for en kaffe og klokkeprat når det måtte være, selv om ballene mine ikke er så veldig hårete.

Hilsen en som ikke eier en Rolex

Det jeg sier der er basert på uttalelser fra folk som hadde lyst til å møte meg, men som plutselig forduftet seg i luften.
La oss si at hvis de hadde meldt: "Nei beklager, egentlig har jeg ikke tid", hadde jeg aldri klaget på noe.

Men din måte å prøve deg som psykiater med sånn " en usikker 10-åring som har lite annet å spille på enn at han er litt større enn sine klassekamerater." er rikelig patetisk og skuffende.
En gang til jeg finer meg foran disse dumme forsøk til fornærmelse som er ganske typisk av noen få stykker som oppfører seg som de "eier" TS faktisk.
" Mener ikke å fornærme deg eller å sørge for at du legger meg for hat" : Hva prøver du da? Du er skikkelig mystisk du...
Du skal nok aldri se meg i Drammen @acnorway og kaffe sammen skal det aldri bli: Jeg holder meg langt unna folk som deg.
Og det er derfor jeg er fortsatt en fri man.
Og for å ende der:
Jeg har aldri spilt på noenting og jeg har aldri vært den som var større enn mine klassekameratene: Jeg har bare vokst opp senere i livet.
Sånn er det når man jobber ut i uvær...
 
Redigert av en moderator:
Det jeg sier der er basert på uttalelser fra folk som hadde lyst til å møte meg, men som plutselig forduftet seg i luften.
La oss si at hvis de hadde meldt: "Nei beklager, egentlig har jeg ikke tid", hadde jeg aldri klaget på noe.

Men din måte å prøve deg som psykiater med sånn " en usikker 10-åring som har lite annet å spille på enn at han er litt større enn sine klassekamerater." er rikelig patetisk og skuffende.
En gang til jeg finer meg foran disse dumme forsøk til fornærmelse som er ganske typisk av noen få stykker som oppfører seg som de "eier" TS faktisk.
" Mener ikke å fornærme deg eller å sørge for at du legger meg for hat" : Hva prøver du da? Du er skikkelig mystisk du...
Du skal nok aldri se meg i Drammen @acnorway og kaffe sammen skal det aldri bli: Jeg holder meg langt unna folk som deg.
Og det er derfor jeg er fortsatt en fri man.
Og for å ende der:
Jeg har aldri spilt på noenting og jeg har aldri vært den som var større enn mine klassekameratene: Jeg har bare vokst opp senere i livet.
Sånn er det når man jobber ut i uvær...

Ut i fra dine innlegg,kommentarer og ditt tidl. avatar bilde,har jeg dannet meg et visuelt bilde av deg @Hammerfjord
Den filmen som sendes på min netthinne har 18-Års aldersgrense :eek:
Du er og blir en herlig, mystisk person med enorme klokkekunnskaper på et detalj nivå få er unt.
Du remser opp den ene etter andre gode forklaringen på intrikate problemstillinger.
Da får vi bære av med deg,- at du av og til "bruser" med fjæra......
Du furet, værbitt uværsarbeider av en Franskmann,-du er en flott motpol mot glattpolerte enstrømsmeninger
Sonen trenger deg !

God Helg.

Mvh
Phenix
 
Redigert av en moderator: